Wpis z mikrobloga

@Goglez: typy referencyjne i proste roznia sie tym jak dane sa trzymane i niszczone, jak zrobisz class z np. Vectora2D to bedziesz miał 2fps bo GC bedzie sie wywalal bo się heap przepełni co chwila, a jak będzie struct to ladnie stack wchodzi wychodzi i już nie istnieje. (no przyklad z gry mobilnej, na pc by nie było takiej skali spadku)

@oslet: nie. W c# jest różnica, w c++ to
@Goglez:
Struktura
-typ wartościowy lżejsze od klas
-Niejawnie zdefiniowany konstruktor bezparametrowy którego nie można nadpisać
-Konstruktor może mieć np. jeden parametr ale w ciele wszystkie pola muszą być zainicjowane
-Przy tworzeniu obiektu można go stworzyć za pomocą new lub bez.. Jednak przy bez trzeba wszystkie pola ręcznie zainicjować z kropką.
-Nie można dziedziczyć chodź niejawnie dziedziczy po System.Value.Type
-Może implementować interfejsy
-Może definiować stałe,pola,metody,właściwości,indeksatory i konstruktory
@Goglez: Musisz pamiętać o domyślnym sposobie przekazywania parametrów. Jeśli dobrze pamiętam (nie używałem już trochę C#), to domyślnie obiekt struktury przekazywany jest przez wartość, a obiekt klasy przez referencje