Wpis z mikrobloga

Wczoraj około 14:00 nadałem paczkę w paczkomacie w opcji bez własnej etykiety. Wpisałem numery telefonów - mój i odbiorcy (paczkomat nie pytał o maile), wybrałem docelowy paczkomat. Zapłaciłem kartą, niby wszystko ok. Miałem otrzymać potwierdzenie na e-mail - potwierdzenia brak. Około 18 dostałem smsa z numerem przesyłki i info że niby wyruszyła z paczkomatu. Po wpisaniu numeru z sms`a w śledzeniu na stronie i w apce mobilnej pokazuje info że paczka nie istnieje. Na infolinii oczywiście nie można połączyć się z konsultantem bez podania właściwego numeru przesyłki a ten który dostałem smsem nie działa. I co teraz zrobić ? Jakieś rady ? Dzwoniłem z 5 razy na infolinię ale nie znalazłem opcji połączenia z konsultantem żeby jakoś to wyjaśnić. Zwykle drukuje etykiety i nie ma problemu, niestety tym razem nie mam dostępu do drukarki :/

#inpost
#paczkomaty
  • 10
  • Odpowiedz
@Okayama: Chodzi o ten Chat - zapytaj MATa na ich stronie ? Jeżeli tak to problem jest ten sam. Podaje mu numer paczki z smsa - paczki brak. Podaje numer telefonu to prosi mnie o 4 ostatnie cyfry przesyłki, podaje te z smsa i znowu nie ma paczki.
@SzanownyPan: Martwie się bo właśnie mail
a z potwierdzeniem nie dostałem :/
  • Odpowiedz
@Okayama: Chyba mają jakieś problemy bo z chatu nie można połączyć się z konsultantem tylko wysłać zapytanie do działu obsługi klienta. Ech chyba pozostaje jedynie czekać, tak czy siak dzięki za pomoc
  • Odpowiedz
@Norson94: Paczka dotarła szybko i w piątek została już odebrana (nadana w czwartek). Polecam zgodnie z radą @Okayama kontakt przez czat na ich stronie. Wysłałem im wiadomość na czacie z opisem sytuacji i numerem śledzenia z sms`a (numer nie istniał w apce i trackingu). Godzinę później odpisali mi z właściwym numerem, który można było już śledzić normalnie.
  • Odpowiedz