Aktywne Wpisy
deityrain +5
Gdzie znaleźć myszka szarego co interesowałby się warhammerem, grał ze mną w path of exile i oglądał anime?
Nie dla #kobiecyprzegryw to, dla j0lki taki ehhh
#przegryw
Nie dla #kobiecyprzegryw to, dla j0lki taki ehhh
#przegryw
bronxxx +6
Dwa wielkie molochy ku uciesze plebsu robią sobie poligon, a biedota się cieszy. Trwa zimna wojna i nic innego. Nie wyścig zbrojeń, a zużywanie tego, co już się nie nadaje do użytku. Kolejny impuls do napędzania gospodarek. A wam wielkim znafcom wojny, aż się jaja gotują. Oni piją szampana za kulisami, zwykli ludzie giną, a wy dodajecie do tego ideologię xD uwazacie wujka usa za bohatera, kiedy on #!$%@? robi biznes życia
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Staram się zrobić prostą gierkę dla syna, nauczyć go pisania literek / cyferek...
Mam sobie pewien pliczek SVG, chce wykorzystać go jako możliwy obszar po którym można rysować. Dajmy na to A.
Chce sprawdzić czy narysowana linia jest w obszarze zdefiniowanym przez krzywe w pliku SVG. Inaczej mówiąc czy napisana została literka A nie wyjeżdżając za linię literki A (zewnętrzne jak i wewnętrzne).
I mam problem. Ponieważ gdy zrzucę sobie svg do unity oraz na scenę ni jak mogę sprawdzić ... raycast nie łapie (no chyba, że damy box collider... ale wtedy mamy box a nie A)... mesh collider nie bangla ;(
Zrobiłem nawet box collider + wyciąganie coloru pixela z sprita... ale unity zwraca zawsze (0,0,0,0)...
Ktoś ma jakiś pomysł ?
ze sprita nie wyciagniesz koloru piksela bo tam nie ma pikseli:). Próbkujesz kolor w współrzednych 0-1 textury i jak trafisz pomieszy dwa kolory to dostaniesz jakąś średnią( w zalezności jak masz ustawione filtrowanie)
Albo wyrenderujsz sobie obraz do osobnej textury i bedziesz na niej sprawdzał albo bedziesz musiał przeliczać wspolrzedne ekranu/świata na wpsolrzedne tekstury, co jest skomplikowane
W jednym swoim projekcie potrzebowałem takiej
mechaniki i do sprawdzenia czy punkt znajduje się w pobliżu linii i w jakiej odległości używałem tej funkcji
https://pastebin.com/u2tw36EW