Wpis z mikrobloga

tl;dr: kupiłem jakiś czas temu towar na fakturę na firmę, towar przyszedł rozwalony bo był owinięty stretchem, złożyłem reklamację w inpoście jako odbiorca, dostałem info, że towar był źle zapakowany i nie przyjmują reklamacji. Sprzedawca nie poczuwa się do winy wysyła towar jak chce i obwinia inpost za swoją nieudolność.

Nie mogę się z gościem dogadać, żeby odebrał ode mnie towar i oddał pieniądze.

W jaki sposób ogarnąć pozew w e-sądzie? Nie robiłem tego nigdy mógłby ktoś wyjaśnić krok po kroku?

#prawo #esad #firma #dzialalnoscgospodarcza
  • 11
@cranberry250:

Jeżeli odebrałeś i dopiero potem stwierdziłeś usterkę to masz problem.


Wiem, że komentarz sprzed 9 miesięcy, ale co to za #!$%@??
Nie da się sprawdzić stanu przed odebraniem przesyłki. Możesz sobie otworzyć przy kurierze, ale najpierw musisz ją odebrać.