1. Facet kupił przedmioty 2. Zadzwoniłem po 10minutach od jego zakupu ze nie mam na stanie 3. Anulowanie Aukcji 4. Zwrot Prowizji 5. Zwrot prowizji nie przyznany bo "screenshot"
Drogie @allegropl dlaczego uzależniacie zwroty prowizji od innych rzeczy takich jak nr przesyłki, cofanie wpłaty itp.
Facet kupił u mnie części których nie miałem, po 5min zadzwoniłem i to anulowaliśmy a wy mi nie zwrócicie bo nie wpisuje numerów przesyłek? Are you fucking kidding me?
Walicie w #!$%@?, podbonie kiedyś miałęm sytuacje że ubiegałem się o zwrot prowizji a osoba kupująca nawet nie dostała maila od was czy potwierdza! A potem po kilku dniach nie przyznaliście bo "Osoba kupująca tego nie potwierdziła"
Dodatkowo dlaczego przy zwrotach prowizji nie ma opcji "Brak Towaru" tylko jest np. ze kupujący nie zapłacił, czy ze odstąpił od umowy? Wszystko jest adresowane w ten sposób do Kupującego aby myślał że zostanie podciągnięty do jakiejś odpowiedzialności.
Tak specjalnie usunąłem dane dotyczące tej transakcji, gdyż nie ufam już serwisowi Allegro.pl.
@Pienio69: @kretoslaw25986: Panowie sprzedaje części samochodowe aukcji mam 10 000+ i jeszcze sporo do wystawienia, nie da rady nad tym zapanować w 100% i proszę mi nie pisać że można bo nie można. Raz na XXX razy zdarzy się że czegoś nie mam to normalne, podobnie jak dzwoniłem do innych i nie mieli towaru ale dlaczego Allegro nie chce oddać mi prowizji za tranzakcie do której nie doszło.
@Jordas: Nie zarzucam Ci ale ogólnie, będziesz musiał brać to na klatę. W regulaminie stoi że zwrot prowizji to jest ich dobra wola. W takich przypadkach nie będą zwracać bo tu jest wina po stronie Sprzedawcy.
Korzystasz z jakiegoś programu do zarządzania stanami/aukcjami?
@Pienio69: Nie korzystam z żadnych programów ale mam swoje myki które wypracowałem przez ostatnie 9lat.
A nie uważasz że to nie fair? Że liczą cię za tranzakcie która nie doszła do skutku? Czyli co, jak ktoś kupi towar i go nie przyjmie to też moja wina? I nie dostane prowizji? A wiesz że czasami ktoś kupuje towar a potem dzwoni że go nie chce bo np. "Ma na dziś" lub "Ma
@Jordas: 1 niedostępny na 100 ofert to sporo Są aplikacje które są zintegrowane z programem do sprzedaży. Ściągasz towar w punkcie - ściąga się z Allegro.
A nie uważasz że to nie fair? Że liczą cię za tranzakcie która nie doszła do skutku?
No oni Ci klienta dostarczyli. To nie ich wina że nie sfinalizowałeś transakcji. W Google Ads, w Fejsbuku jak przyciągniesz klienta a nie sprzedasz bo nie masz towaru
@Jordas: no skoro ponosisz niepotrzebne koszty to widać nie panujesz. Zorganizuj sobie program/zatrudnij kogoś kto będzie Ci pomagał. Chyba, że ilość takich zdarzeń jest na tyle mała, że bardziej opłaca się czasami "wtopić". Ale wtedy nie miej pretensji do allegro. Oni swoją robotę zrobili
@Pienio69: Wysyłam miesięcznie od 100 do 200+ (z hakiem) paczek. Przez ostatnie dwa miesiące jeda taka sytuacja, to dużo? Naprawdę? I nie 1 z 100 ofert, ale z 100 transakcji.
@PanHagrid: Kupuje towar który jest Pakietem, a potem ten pakiet rozbijam na mniejsze części. Nie mam tak ze fakturuje sobie np. 100 drzwi i wbijam je na stan.
Dlatego mam swój system, który jest dla mnie dobry bo mogę z
@Jordas: allegro ułatwiło zwrot prowizji, jak jest wszystko uzupełnione, idzie z automatu, kupujący nie musi nic potwierdzać, jak są braki, wypełniasz formularz i zwrot dostajesz. Dziwne że sprzedajesz takie ilości, a nie jesteś na bieżąco ze zmianami w allegro.
1. Facet kupił przedmioty
2. Zadzwoniłem po 10minutach od jego zakupu ze nie mam na stanie
3. Anulowanie Aukcji
4. Zwrot Prowizji
5. Zwrot prowizji nie przyznany bo "screenshot"
Drogie @allegropl dlaczego uzależniacie zwroty prowizji od innych rzeczy takich jak nr przesyłki, cofanie wpłaty itp.
Facet kupił u mnie części których nie miałem, po 5min zadzwoniłem i to anulowaliśmy a wy mi nie zwrócicie bo nie wpisuje numerów przesyłek? Are you fucking kidding me?
Walicie w #!$%@?, podbonie kiedyś miałęm sytuacje że ubiegałem się o zwrot prowizji a osoba kupująca nawet nie dostała maila od was czy potwierdza! A potem po kilku dniach nie przyznaliście bo "Osoba kupująca tego nie potwierdziła"
Dodatkowo dlaczego przy zwrotach prowizji nie ma opcji "Brak Towaru" tylko jest np. ze kupujący nie zapłacił, czy ze odstąpił od umowy? Wszystko jest adresowane w ten sposób do Kupującego aby myślał że zostanie podciągnięty do jakiejś odpowiedzialności.
Tak specjalnie usunąłem dane dotyczące tej transakcji, gdyż nie ufam już serwisowi Allegro.pl.
#allegro #sprzedaz #kisne #afera #gownoafera
I czekam aby weszło na rynek coś co was puści z torbami :)
W regulaminie stoi że zwrot prowizji to jest ich dobra wola. W takich przypadkach nie będą zwracać bo tu jest wina po stronie Sprzedawcy.
Korzystasz z jakiegoś programu do zarządzania stanami/aukcjami?
A nie uważasz że to nie fair? Że liczą cię za tranzakcie która nie doszła do skutku? Czyli co, jak ktoś kupi towar i go nie przyjmie to też moja wina? I nie dostane prowizji? A wiesz że czasami ktoś kupuje towar a potem dzwoni że go nie chce bo np. "Ma na dziś" lub "Ma
@Jordas: i tu jest trochę problem
Są aplikacje które są zintegrowane z programem do sprzedaży. Ściągasz towar w punkcie - ściąga się z Allegro.
No oni Ci klienta dostarczyli. To nie ich wina że nie sfinalizowałeś transakcji.
W Google Ads, w Fejsbuku jak przyciągniesz klienta a nie sprzedasz bo nie masz towaru
@Jordas: ale 1% to dużo xd
@Jordas: jak masz tyle aukcji bez wygodnego programu to kiepsko po prostu
@Pienio69: allegro to nie tylko reklama i promowanie, porównanie średnie
Ale wtedy nie miej pretensji do allegro. Oni swoją robotę zrobili
@PanHagrid: Kupuje towar który jest Pakietem, a potem ten pakiet rozbijam na mniejsze części. Nie mam tak ze fakturuje sobie np. 100 drzwi i wbijam je na stan.
Dlatego mam swój system, który jest dla mnie dobry bo mogę z
@Jordas: owszem, regulami allegro jest w tej sytuacji uznaniowy jeżeli chodzi o winę ze strony sprzedającego.
Załącznik nr 4, cześć VII