Wpis z mikrobloga

@krishin: masz na bilecie napisane. Nie wiem z jakiego regionu jeździsz, więc cięzko mi podpowiedzieć co możesz mieć na bilecie. Może jeździsz polregio, może kolejami małopolskimi, może jakimiś łódzkimi czy warszawskimi. Skróty tych spółek są na bilecie. W końcu na pewno orientujesz się w jakie pociągi możesz wejść a w jakie nie, bo zapłaciłbyś karę (twojego biletu nie akceptują).
@jElitaInternetu: Mam tylko numer biletu. W przypadku biletów długookresowych masz tylko ten numer. Możesz jeździć dowolnym pociągiem danego przewoźnika na danej trasie o dowolnej porze w ramach ważności biletu. Problemem jest to, że te głąby odwołały wszystkie pociągi między np. 13 a 17. Innego przewoźnika nie wybiorę, bo czemu mam płacić dwa razy za bilet?
No nic chyba trzeba będzie uderzyć na infolinię, ale jak tam pracują tacy geniusze jak ci
@krishin na dole strony:

Jednocześnie informujemy, że można dokonać bezpłatnej wymiany biletu na inny kursujący pociąg lub zwrócić bilet (w kasie lub w formie reklamacji)  i otrzymać należności w pełnej wysokości.

Mowa o każdym rodzaju biletu, na tym polega reklamacja w tym wypadku przy już skasowanym bilecie.
@Shishu: Bilet kupowany i opłacany online. Hmm... najpierw spróbuję wysłać maila, opisać sytuację i jak to nie pomoże to udam się na dworzec/do kasy. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ile trwa zwykle odpowiedź na reklamację do 14 dni?
@krishin: no maks 14 dni i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia ile osób teraz siedzi w biurze i odpowiada na maile, bo też przychodzi ich mniej. mnóstwo osób na chorobowym.