Aktywne Wpisy
Bloodwyn55a +72
Cześć Mirki, chciałbym opisać sytuację na prywatnym parkingu zarządzanym przez firme IT Parking sp. z o.o. i jednocześnie przestrzec przed ich praktykami, może to uchroni któregoś z Was przed mandatem i kopaniem się z koniem potem.
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
![Bloodwyn55a - Cześć Mirki, chciałbym opisać sytuację na prywatnym parkingu zarządzany...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/efba7b93747caae204250e64c6d68aa72d1d9643e410c21619b287d39201bede,w150.jpg)
![zdjecie_z_wenszem](https://wykop.pl/cdn/c3397992/zdjecie_z_wenszem_qujymdi6T2,q60.jpg)
zdjecie_z_wenszem +994
Rozładowałem akumulator w samochodzie do zera (dokładnie 3.43V po sprawdzeniu) zapalonym przez weekend światłem. Na kable nie odpalił, zabrałem do domu pod prostownik 6A. Zaraz po podłączeniu w kilka minut napięcie skoczyło do 10-11V. Prostownik odłączył się sam po 4h, napięcie wynosiło ok. 11.6V.
Podłączyłem go po 19:00 wczoraj i wróciłem do domu, nie odpalałem, a dziś o 5:30 zakręcił raz i zdechł. Na moich oczach wskazówka leciała z 10 na 8V. W 2-3 minuty error, że słaba bateria i elo.
Z kabli też znów nie odpalił, napięcie na zegarach skoczyło na trochę i znów zdechło na minimum (8V).
Akumulator ma rok.
Czy to zwarcie na celi?
#motoryzacja #akumulator #elektryka
Kup sobie stary, ruski prostownik do ładowania i wtedy naładuj, bo te nowe prostowniki to mogą się nadawać najwyżej do ładowania akumulatora żelowego.
@soadfan: @houk: też mi się tak wydaje, stary akumulator dwa razy tak #!$%@?łem do zera i z kabli odpalał po 10 minutach na strzała, a tutaj jak kontrolki jeszcze świecą to nie powinna być żadna łaska.
@FoxX21: To zdecydowanie za krótko i za mało. Podładuj go i zobacz. Jeśli nie skoczy do tych 14,2-14,4 a będzie się utrzymywać ok 11,5 to oznacza, że akumulator zrobił papa bo pewnie 2 cele padły albo dodatkowo ma zwarcie wewnętrzne i się rozładowuje samoczynnie.
Dodatkowo ja jestem lamą, że myślałem, że aku po ładowaniu ma mieć 12 zamiast 14V xD
Nadal
Ładowanie na postoju bez nadmiernego obciążenia 14.3-14.7V, także po stronie samochodu wszystko okej, nie wiem czemu nie chciał zagadać po kablach...
A jesteś w stanie rozkodować w jakim jest wieku lub co to za firma ?
To jeszcze oryginalny czy już kupowany ?