Wpis z mikrobloga

Są to jacyś użytkownicy Opla Insignii 1 generacji?


@kris27: okrutne gówno. Wielkie i ciężkie, a w środku ciasne, paskudnie wykończone, nie ma systemu który by w tym działał z sensem, no dramat.

Interesuje mnie w szczególności wersja z silnikiem 2.0 CDTI 160km.


a ten silnik to już w ogóle kaszanka. Już kij z tymi oringami co to potrafią doprowadzić do zatarcia. Gorzej, że to ma charakterystykę i kulturę pracy jak T-34.
  • Odpowiedz
Są to jacyś użytkownicy Opla Insignii 1 generacji?

Jakie macie opinie o tym aucie?

Interesuje mnie w szczególności wersja z silnikiem 2.0 CDTI 160km.


@kris27: Ja mam ten model z tym silnikiem, 2009r. Bardzo zadowolony jestem, następne auto też będzie oczywiście Insignia. Co chcesz wiedzieć?
3 najważniejsze sprawy żeby silnik był bezawaryjny:
- wymiana oleju 2x częściej niż producent zaleca (zaleca co 30 tys km, jak wszyscy)
- wymiana uszczelki smoka
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JPXXX: poduszki silnika i elektronika, to co sam napisałeś, przekładnia kierownicza. Generalnie tak jak w poprzedniku czyli w Vectrze masa pierdół które są uporczywe. Nic co skazuje auto na zagładę ale wkurza. Za to jest ładna.
  • Odpowiedz
poduszki silnika i elektronika, przekładnia kierownicza


@BajerOp: to tego nie wiedziałem, nie spotkałem się z tym.

to co sam napisałeś,


@BajerOp: no tak, ale jak się o tym pamięta to nie są to żadne awarie, a eksploatacja (olej, raz na długi czas uszczelka smoka, wypalanie dpf)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JPXXX: w każdym razie te rzeczy występują. Nie mówię, że to zle auto. Ale poczatek produkcji to typowe usterki wieku dziecięcego.
  • Odpowiedz
@kris27: mam 2010 rok, ale wersja 130KM (swoje auto sprzedaje). Z tego co widzę to problemy stwarzają te wersje mocniejsze, czyli 160KM właśnie. Jakoś tych zatartych 130KM nie widziałem. Kupisz to zmień uszczelkę smoka, zamontuj diodę DPF - przy zrobieniu tego nie zdążysz nawet piwa wypić.

Poza tym wszystko co napisał @JPXXX i będziesz smigać. Ja olej zmieniam z filtrem co 10-11k km. Filtr paliwa raz do roku, to samo z
  • Odpowiedz
wersja 130KM (swoje auto sprzedaje). Z tego co widzę to problemy stwarzają te wersje mocniejsze, czyli 160KM właśnie. Jakoś tych zatartych 130KM nie widziałem.


@gpawelpl: 130 i 160 niczym się nie różnią, to jest dosłownie ten sam silnik, więc nie od mocy zależy zatarcie.

Kupisz to zmień uszczelkę smoka, zamontuj diodę DPF


@gpawelpl: Otóż to.

Ja olej zmieniam z filtrem co 10-11k km. Filtr paliwa raz do roku


@gpawelpl:
JPXXX - > wersja 130KM (swoje auto sprzedaje). Z tego co widzę to problemy stwarzają ...

źródło: comment_1584967271FdfC2fFmPlrDn4k6RVyscy.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@JPXXX: zmieniam na coś mniejszego, teraz mam Sports Tourera (swoją droga fajna nazwa na kombi :D). Auto jest bardzo wygodne, fajnie się nim jeździ, mam PDC przód i tyl ale mimo wszystko potrzebuje mniejszego auta i w benzynie :) Myślę nad Citroenem C4 albo Focusem Mk3 po lifcie w 1.6 benzyna.

Problem to bardzo cieżka sprzedaż - próbowałem pod koniec roku i 0 oglądających, kilka telefonów. Teraz przez koronę 0 wyświetleń.
  • Odpowiedz
Problem to bardzo cieżka sprzedaż - próbowałem pod koniec roku i 0 oglądających, kilka telefonów. Teraz przez koronę 0 wyświetleń.


@gpawelpl: No niestety, dużo tych aut na rynku i to w bardzo niskich cenach (nie zadbane, wzięte "na handel" gdzie nikt nie wie nic o przeszłości, silniki pewnie zaraz się zatrą).
A jak Ty dbałeś, a z tego co piszesz to dbałeś bardzo, to i cenę chcesz wyższą, dlatego małe zainteresowanie.
  • Odpowiedz
@JPXXX: nie mam wyższej ceny, powiedziałbym że normalną - 23,5 i dla osoby "normalnej" która przyjedzie i będzie zainteresowana nawet opuszczę na 23 i dołożę letnie opony, bo obecnie stoi na zimówkach. Kwestia by przyjechał ktoś zainteresowany kupnem :)
  • Odpowiedz