Aktywne Wpisy
JanDzbanPL +33
Polacy najwięcej krzyczą o braku wdzięczności z strony ukraincow, jak widać Polska nawet nie jest w top 3 a krzyczymy jakbyśmy sami uratowali Ukrainę przed zagładą #ukraina
Pokojowa +49
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Jakie macie opinie o tym aucie?
Interesuje mnie w szczególności wersja z silnikiem 2.0 CDTI 160km.
#opel #insignia #kupautozmikro #samochody #motoryzacja
@kris27: okrutne gówno. Wielkie i ciężkie, a w środku ciasne, paskudnie wykończone, nie ma systemu który by w tym działał z sensem, no dramat.
a ten silnik to już w ogóle kaszanka. Już kij z tymi oringami co to potrafią doprowadzić do zatarcia. Gorzej, że to ma charakterystykę i kulturę pracy jak T-34.
@kris27: Ja mam ten model z tym silnikiem, 2009r. Bardzo zadowolony jestem, następne auto też będzie oczywiście Insignia. Co chcesz wiedzieć?
3 najważniejsze sprawy żeby silnik był bezawaryjny:
- wymiana oleju 2x częściej niż producent zaleca (zaleca co 30 tys km, jak wszyscy)
- wymiana uszczelki smoka
@BajerOp: to tego nie wiedziałem, nie spotkałem się z tym.
@BajerOp: no tak, ale jak się o tym pamięta to nie są to żadne awarie, a eksploatacja (olej, raz na długi czas uszczelka smoka, wypalanie dpf)
Poza tym wszystko co napisał @JPXXX i będziesz smigać. Ja olej zmieniam z filtrem co 10-11k km. Filtr paliwa raz do roku, to samo z
@gpawelpl: 130 i 160 niczym się nie różnią, to jest dosłownie ten sam silnik, więc nie od mocy zależy zatarcie.
@gpawelpl: Otóż to.
@gpawelpl:
Problem to bardzo cieżka sprzedaż - próbowałem pod koniec roku i 0 oglądających, kilka telefonów. Teraz przez koronę 0 wyświetleń.
@gpawelpl: No niestety, dużo tych aut na rynku i to w bardzo niskich cenach (nie zadbane, wzięte "na handel" gdzie nikt nie wie nic o przeszłości, silniki pewnie zaraz się zatrą).
A jak Ty dbałeś, a z tego co piszesz to dbałeś bardzo, to i cenę chcesz wyższą, dlatego małe zainteresowanie.
Komentarz usunięty przez autora