Mam w pliku TXT listę stron internetowych (kilka tysięcy linijek, jedna linijka = jeden adres strony): www.strona0001.pl www.strona0002.pl www.strona0003.pl (...) www.strona10000.pl
Chciałbym te wszystkie strony zapisać jako skróty w folderze. Zrobienie tego ręcznie zajęłoby mi paręnaście godzin. Jak to automatyzować?
@krykoz: Hmm nie znam się całkowicie, ale kiedyś korzystałem z programu TotalCommander i potrafilł dzialać cuda jak zmiana nazw kilku tysięcy folderów (i plików pdf etc) w parę sekund. Z tego co ogarniam to trochę taki eksplorator plików, więc może ma i taką funkcję, której szukasz. Może ktoś rozwinie trochę temat?
Akurat w moim przypadku w adresie strony mam znak zapytania, on musi być, bo inaczej nie wejdzie na daną podstronę i chyba komputerowi się nie podoba ten znak zapytania - jak go usunę to bez niego nie ma błędów, jedynie zrobiony skrót odwołuje się do nieistniejącej strony :P
@krykoz: Nie możesz mieć w nazwie pliku znaku zapytania jak i zapewne wielu innych znaków specjalnych. https://pastebin.com/fYKkCpz9 tu masz wersje z prostym replace znaku zapytania na spację. Jak nie chcesz spacji to ją usuń w tym miejscu: $filename.replace("?","")
@Stixer: To wiem, od zawsze tak było, że nie można w nazwie pliku dawać znaku zapytania itd., dlatego mnie to nie dziwi, że nie działa coś. Dlatego liczyłem na to, że wpiszę np. www.google.pl/?123 "google123" I mi utworzy skrót do www.google.pl/?123 o nazwie google123. Jutro sprawdzę co podesłałeś i zobaczę czy działa.
laska ma p--------e jak jasny skur*yn. Całe niebo, twitter pisze właśnie do jej znajomych i rodziców, że robiła sobie palcówe przed 4k ludzi z gejem #ajemge1
Mam w pliku TXT listę stron internetowych (kilka tysięcy linijek, jedna linijka = jeden adres strony):
www.strona0001.pl
www.strona0002.pl
www.strona0003.pl
(...)
www.strona10000.pl
Chciałbym te wszystkie strony zapisać jako skróty w folderze. Zrobienie tego ręcznie zajęłoby mi paręnaście godzin. Jak to automatyzować?