Wpis z mikrobloga

Mam chore problemy ze SteamVR jak na obrazkach poniżej, w grach które go wykorzystują wydajność leci na łeb z ciągłe reprojekcją i performance headroom na sporym minusie. Mam tak w HL 1 VR, w Vivecrafcie (a tutaj ciekawostka, raz mi dzialal normalnie a drugiego dnia nie dzialal wcale), testowałem Pavlova z trybem Oculus i SteamVR i w SteamVR też wydajnośc spadała (co prawda nie na minus ale o paredziesiąt % z dziwnymi skokami na 0%)

Wcześniej problemy robił 4690k przy strimowaniu bo mi żyłował na 100%, teraz mam R5 1600AF z 12 wątkami i gry z Oculus SDK działają dobrze za to gry ze SteamVR NIE CHCĄ obciążać komputera. Nie rozumiem.

Procesor się nudzi, karta graficzna też nie ważne czy ze strimem czy bez. Nie rozumiem tego, niestety OpenComposite nie zadziała przynajmniej z HL 1 VR a musze go przejść przed Alyx a chce w VR ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Mam tak we wszystkim ze SteamVR (prócz samego SteamVR home, tam jest ok)

Używam Rifta CV1, najnowszy soft Oculusa. Ma ktoś jakieś rozwiązanie prócz używania OpenComposite?

#vr #oculusrift #oculus
Pobierz Navari - Mam chore problemy ze SteamVR jak na obrazkach poniżej, w grach które go wyk...
źródło: comment_1584200947AlahT77xkBXYwMsx4DsSgj.jpg
  • 2
Pojedyncze wątki też śpią na procesorze więc argument problemów z wielowątkowością odpada (no i przecież gry przez OculusSDK działają normalnie)

R5 1600AF @ 3.7GHz (czekam na przejściówke na chłodzenie, na boxie wiecej nie zrobie), 1070 Ti, 16GB 3000MHz CL15. Sprzęt to nie jest teraz problem tylko jakieś jaja ze SteamVR ( ͡° ʖ̯ ͡°

Nie rozumiem czemu mój komputer nie jest obciążany (°°