Wpis z mikrobloga

@Karbostyryl: ty tłuku skończony. prawym pasem się jeździ, bo tak stanowią przepisy. nie imputuj mi, że łamię przepisy, bo nie masz żadnych podstaw, żeby tak twierdzić.
gamonie #!$%@?, prawko w czipsach znaleźli, będa skręcać za kilkaset metrów w lewo i już się trzymają lewej strony, bo zmiana pasa powoduje u was stres jak przed egzaminem. jeździjcie, łamagi, komunikacją miejską, jak się tak boicie.
widać że pusta droga, spokojnie można wyprzedzać
  • Odpowiedz
@advert: z wiatraka w Grochowską. Skoro trzeba jechać prawym pasem to 0,00000001mm za skrzyżowaniem wszyscy z lewego mają uciec na prawy? Reguła prawego pasa ma sens na drogach poza terenem zabudowanym. No sorry #!$%@? ale jeśli ktoś na wiatraku ma środkowy pas i chce skręcić we wspólną drogę to ma dokonać 4 zmian pasa? xD
  • Odpowiedz
No sorry #!$%@? ale jeśli ktoś na wiatraku ma środkowy pas i chce skręcić we wspólną drogę to ma dokonać 4 zmian pasa? xD


@NashBridges: Ty, ale tam jest z 700 metrów między Wiatrakiem a Wspólną Drogą ( _) serio zjechanie ze skrajnego lewego pasa uważasz za takie wyzwanie? tym bardziej że kierowca nie poruszał się wcale dynamicznie, tylko moim zdaniem poniżej 50 km/h, więc naprawdę nie
  • Odpowiedz
@advert: zrozum - każdy kto przelatuje tranzytem przez wiatraka będzie jechał lewym, bo ma dosyć zajętych dwóch pasów po prawej. Spójrz na google maps i przeanalizuj, kładka jest momentem w którym uciekasz z lewego, bo sytuacja na sąsiednich pasach się wyklarowała i masz pewność że jakiś debil nagle się nie zatrzyma na środkowym
  • Odpowiedz
Spójrz na google maps

@NashBridges: a Ty spójrz na filmik i policz ile tam było pojazdów. dwa, oba na skrajnym prawym pasie. no rzeczywiście, nadludzkich manewrów wymagało zjechanie na pas środkowy.
  • Odpowiedz
@advert: nie muszę, jutro będę jechał tamtędy tysięczny raz i zmienię pas z lewego dopiero na wysokości kładki modląc się że nie spotkam idioty wyjeżdżającego z czapelskiej. Przy okazji omijając 15 samochodów które zostały spowolnione przez zamieszania na pasach obok. W pierwszej sekundzie filmu widać samochód który wyjeżdża z miejsca parkingowego - prawie za każdym razem autobusy omijają środkowym bo nie mają czasu. Robi się zamieszanie. W tym konkretnym przypadku
N.....s - @advert: nie muszę, jutro będę jechał tamtędy tysięczny raz i zmienię pas z...

źródło: comment_1583685686iVJA7tCX5tcZf475qukHNO.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@NashBridges: ale Ty cały czas piszesz o typowej sytuacji tam, która nie ma nic wspólnego z tą na filmie. co z tego, że na co dzień się jeździ tak czy srak? na Bitwy Warszawskiej też lewym się najszybciej jedzie w tygodniu, bo na prawym pasie się autobusy zatrzymują na przystankach, ale to nie znaczy, że trzeba się zaprogramować i jak dziadek co w 78' robił prawko jeździć na pamięć.

w
  • Odpowiedz
@NashBridges: k*rwa no jadę z typem kilkaset metrów, droga na wprost wygląda jak 1 stycznia o 7 rano, co tu rozkminiać w ogóle? zjeżdżam z ronda, kierunkowskaz->środkowy pas, zbliżam się do miejsca gdzie chcę skręcić ->kierunkowskaz, lewy pas, elo.
ale nie, lepiej jak dziad kapelusznik wlec się lewym pasem, bo za 700 metrów skręt, co z wami do ch*ja?
  • Odpowiedz
@advert: jeśli za wiatrakiem zmieniasz pas z lewego na prawy i potem ponownie na lewy na wspólną drogę to po prostu ci współczuję, ale wierzę że dojrzejesz i zrozumiesz do czego W MIASTACH służą wielopasmowe jezdnie
  • Odpowiedz
@NashBridges: jeśli dwie zmiany pasa na odcinku 700 metrów to dla ciebie wyzwanie, to tym bardziej ci współczuję. wierzę, że zmądrzejesz i zrozumiesz, że kodeksu drogowego nie interpretuje się wg własnego widzimisię i przyzwyczajeń.
  • Odpowiedz
@NashBridges: przy takich pustkach jak na filmie i takiej prędkości to nawet i za Majdańską miałbyś czas żeby zmienić ze ŚRODKOWEGO na lewy, a potem spokojnie wjechać na pas do skrętu.
  • Odpowiedz
@NashBridges: kodeks ci nakazuje od razu po skręcie zająć pas możliwie najbliżej prawej krawędzi jezdni. mówi też, że lewy pas służy do wyprzedzania, a nie do tego, żeby dotrzeć do pasa do skrętu w lewo który jest oddalony o 700 m.
a zatem zgodnie z kodeksem pas lewy trzeba w tej sytuacji zająć najpóźniej jak to możliwe.
  • Odpowiedz
@NashBridges:
@advert: Zgadzam się z OP. Lewy pas to w większość sytuacji jedyny prawidłowy pas do jazdy za wiatrakiem.
Prawy pas od ul. wiatracznej to parking, przystanek autobusowy na ulicy, wyjazd z myjni i 3 możliwe skręty w prawo prosto z ulicy i to wszystko na odcinku 150-200m.
Prawymi tylko i wyłącznie jeżdżą autobusy i samochody skręcające w prawo.
Środkowy pas to zawsze zagrożenie ze strony osób wymijających
  • Odpowiedz