Wpis z mikrobloga

@AllieCaulfield:

Przeglądajc swoje "śmieci zegarkowe" natrafiłem na coś o czym chciałem kiedyś napisać pod wpisem kolegi @OnufryZagloba dotyczącym obsługi klienta w Barton

Wielokrotnie firma Barton pokazała, że zadowolenie z produktu jest priorytetem.

Kupuje od nich paski dość długo. Mam ich kilka ;) , silikonowe, skórzane, nato... (pewnie widzieliście często w moich wpisach).

Kiedyś napisałem do nich w sprawie szlufki do paska, która się rozciągnęła. Było to pisane nie jako zażalenie ale bardziej jako informacja zwrotna. Miła wymiana maili i przysłali mi nową szlufke (na zdjęciu to w małej białej, torebce). Oczywiście ship takiej szlufki to pewnie koszt wyższy niż wartość samej szlufki.

Dodatkowo kod zniżkowy na następne zakupy w sklepie.
Takie zachowania zawsze mile widziane :) Tak się właśnie buduje relacje z klientem.

#zegarki
AllieCaulfield - @AllieCaulfield:

Przeglądajc swoje "śmieci zegarkowe" natrafiłem ...

źródło: comment_1583415494KejrywYgMy8eDElN0gszq4.jpg

Pobierz
  • 12
@nofink: rewelacyjnie. Mam ich 4 sztuki. Super wygodne. Zegarek dzięki nim staje się dużo lzejszy. Raz założysz na takim pasku i nie chcesz zmieniać na nic innego :)

Nie wiem, czy widziałeś ale kupując pasek Elite Silicone (bo tylko te mam). Dostajesz dwie części z dziurkami. Dłuższą i krótszą. Na wypadek jakbyś miał zakładać np na rękaw pianki do nurkowania/surfingu. Lub jak masz poprostu grubszy nadgarstek.
Dodatkowo fajny jest też system
AllieCaulfield - @nofink: rewelacyjnie. Mam ich 4 sztuki. Super wygodne. Zegarek dzię...

źródło: comment_15834283520ZIQBl51QpgHvlYGkOGRat.jpg

Pobierz