Wpis z mikrobloga

@a2t1: ja kupilem do swojego grande punto takie, tylko oczywiscie inny wymiar. Silnik 1.2 65KM, w miare lekki wiec jak dla mnie opona spoko (i tak wiecej niz 120km/h tym autem nie pojade wiec ja na moje potrzeby to byl dobry wybor). Ciezko powiedziec jak sobie bedzie radzila w skrajnych warunkach, ale na to co "popadalo" jest jak dla mnie OK - to moj pierwszy raz na calosezonowych oponach.
@a2t1: Przy aktualnych zimach tylko wielosezonówki. Oglądałem ostatnio testy porównawcze opon letnie, wielosezonowe o ukierunkowaniu letnim (Michelin Crossclimate), wielosezonowe o ukierunkowaniu zimowym (te co chcesz kupić), zimowe i skandynawskie (zimówka z bardzo agresywnym bieżnikiem). W typowo polskich warunkach (mokra droga, temperatury od zera do 10 stopni) wielosezonowe sprawowały się najlepiej. Bierz, nie zastanawiaj się. Ja właśnie w dwóch autach dojeżdżam opony żeby kupić wielosezonowe.
@elemenTH: Opinie są przystępne, a na dodatek jeżdzę krótkie, proste trasy z prędkością max 90 po drogach krajowych i max 120 na autostradach. Mam bardzo spokojny, niezrywny styl jazdy, trzymam odstepy, tak więc nie potrzebuję opon z kolcami żeby trzymać się drogi ;p Poza tym nie wiem dlaczego uważasz że to śmietnik - tylko dlatego że to nie bridgestony? :v Klasa ta sama co dębica
@a2t1: jak już chcesz kupić wielosezonówki to tylko z najwyższej półki, wielosezon nigdy nie będzie tak dobry jak opona w pełni sezonowa dla swoich warunków a jeżeli do tego dodasz taniego chinola to życzę powodzenia.

@klark: te nexeny podobno wybitnie udane w tej cenie
@elemenTH mam w mniejszym rozmiarze, do spokojnej jazdy się nadają, w zeszlej zimy gdy popadało mocniej śniegiem dawały radę. Do auta którym bym jeździł w trasy wybrałbym 2 komplety. Do tłuczenia się po mieście te nexeny są super. Bo i nie jest to tani chińczyk który słabo wypada w testach. Z tego6co pamiętam w małym rozmiarze wygrały jakiś test a w większych są w środku stawki.
@a2t1: kupisz a za rok wywalisz do kosza. Wielosezony tylko półka premium. Kup chociaż średnią-wysoką półkę, np Hankook Kinergy 4S2. Ten wzór bieżnika swoją drogą jest podróbką bo skądś znam ten bieżnik.
Mam bardzo spokojny, niezrywny styl jazdy, trzymam odstepy, tak więc nie potrzebuję opon z kolcami żeby trzymać się drogi ;p

@a2t1: jak ci coś wyskoczy, albo debil wyprzedzał będzie na trzeciego to ci nic to nie zmieni i w teście łosia polegniesz przez gówniane opony.
@SpokojnyPan: Aktualnie mam całosezonowe Klebery (chyba Quadraxer), które kupiłem "okazyjnie" trzy lata temu od znajomego, po ponad roku użytkowania przez niego, no i muszę przyznać, że średnia półka już ze spokojem daje radę, bo byłem z tych opon bardzo zadowolony :D Tylko że to już średnio ponad 100 zł różnicy na oponie, więc dość dotkliwe przy zestawie, a te imperiale mają jednak dość dobrą opinię z tego co widzę :/ A
@a2t1: u siebie mam te imperiale na 200 konnym silniku. Wcześniej 5 letnie używki Michelina na zimę i 3 letnie letnie kormorany xD to w każdych warunkach imperiale dawały lepiej radę szczególnie na deszczu dużo lepsze od kormoranów. W starcie spod świateł idąc pełnym butem trakcję też mam lepszą niż na letnich. Nie znam ich tylko przy temperaturze +25 bo zmieniałem na jesieni ( ͡° ͜ʖ ͡°)