Aktywne Wpisy
![Moryc_Jajko](https://wykop.pl/cdn/c0834752/626156adb66362af8b1da8a49c834e8e2ba67e021ab372da0deb0563245ef0a3,q60.png)
Moryc_Jajko +146
Czemu wszystkie kobiety w sporcie ubierają się jak prostytutki?
Czemu nie jak mężczyźni, normalnie na sportowo?
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #takaprawda
Czemu nie jak mężczyźni, normalnie na sportowo?
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #takaprawda
![Moryc_Jajko - Czemu wszystkie kobiety w sporcie ubierają się jak prostytutki?
Czemu ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f0763157fc4b243653445bd0b79e505fd9a80202f185cd2db3762e249f13cb15,w150.png)
źródło: 1000019865
Pobierz
razdwatrzy55 +4
![razdwatrzy55 - Czy ta laska jest gruba? Ma 21 lat i pomijając, że to zdjęcie jest pew...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2838eeea3fef88d67affa052b34d4c9fe9ea4ad14168615fb29f9c387691fe85,w150.png)
źródło: Zrzut ekranu (3966)
Pobierz
Założeniem inwestycji w obecnym kształcie jest odciążenie ul. Bohaterów Monte Casino poprzez budowę ul. Łomżyńskiej po nowym śladzie i umożliwienie stworzenia nowej zabudowy w tych pustych obecnie rejonach przy torach i lokomotywowni. Dodatkowo brukowany obecnie odcinek Młynowej zostanie przebudowany na dwujezdniową "autostradę" z buspasami itp. Spowoduje to po części odciążenie ronda Nowakowskiego (skrzyżowanie Kaczorowskiego/Kopernika/Zwierzyniecka/Wiejska) - gdyż ruch z tunelu Nila w stronę centrum będzie naturalnie kierowany prosto - przez Młynową, Sosnowskiego i dalej na plac NZS (ewentualnie w prawo przez inne brukowane uliczki z nowymi blokami typu Kijowska i do Legionowej).
Inwestycja przyniesie też przy okazji długo oczekiwany remont dziurawych ulic Bohaterów Monte Casino oraz św. Rocha (wraz ze stworzeniem buspasów na tych ulicach) oraz budowę dużego skrzyżowania z wyspą centralną przy McDonalds (jest na tyle duże, że jezdnia Bohaterów Monte Casino w kierunku PKS będzie praktycznie przebiegać wzdłuż obecnej ściany domu handlowego tego gdzie jest Pizza Paradiso.
Dodatkowo wyjazd z dworca PKS (i parku handlowego) będzie odbywał się przez nowe rondo.
Po więcej informacji jak zmieniał się zakres inwestycji i co z niej wycięto zapraszam do komentarzy oryginalnego wpisu.
źródło: comment_1582887015sSScRt5DiBCX1ALswuWrqs.jpg
Pobierz@AmateurHardcore: a czy to nie jest korzystne? Szerokie korytarze powietrzne zapewniają przecież odpowiednią wentylację i ograniczają gromadzenie się zanieczyszczeń powietrza.
Z drugiej strony to jednak dbają o dużą
Bo ciagle pojawiaja sie jakies plotki o tym ze ma on zostac zlikwidowany, bo obok powstaje jakis blok, i na tym miejscu streetfoodu tez podobno ma powstac kolejny, wiec sam streetfood przetrwa jeszcze ten sezon, a potem ma zostac przeniesiony/zlikwidowany. A wydaje sie to bardziej prawdopodobne jesli piszesz ze ma byc tam jakas
@TomekABC123: ale rozróżniaj młynową przed Wyszyńskiego, a za. To duża różnica, tam ta ulica ma charakter bardziejo siedlowej uliczki.
W Holandii od dawna zwężało się szerokie ulice, usuwano parkowanie na ulicy (nawet zakazy wjazdu na ulice w centrum) - wszystko dla zbiorkomu, pieszych i rowerzystów. W Polsce taki trend powoli też się kształtuje - zobacz jak fantastycznie wyglądają Woonerfy pilotażowo wprowadzone przez Łódź, czy ul. Świętokrzyska w Warszawie przebudowana w związku z budową 2 linii metra. U nas niestety dalej pieszych wywala się do przejść podziemnych oraz panuje przeświadczenie że więcej pasów rozwiąże problem świętej w tym mieście przepustowości skrzyżowań.
Co do dróg - ludzie łykają otwarcie każdej nowej drogi jako wielki sukces. Tylko co z tego, jak są to inwestycje zaburzające tkankę miejską, realizowane według niezrealizowanych w PRLu projektów, nieprzyjazne pieszym, niedostosowane do obecnych realiów i trendów. Nie idą wraz z nimi żadne inne inwestycje jak choćby powstawanie nowych miejsc pracy. Drogi nie spowodują, że nagle do miasta przybędzie 100 firm i każdy będzie pracował w kompleksie biurowców przy Bohaterów Monte Casino czy Legionowej (już tyle jest niezrealizowanych tych kompleksów biurowców, że straciłem rachubę, choćby fajnie zapowiadająca się rewitalizacja fabryki na Piłsudskiego która straszy już z 15 lat). Nawet działki pod fabryki na Dojlidach stoją puste. Tymi drogami patrząc na obecnie uprawianą politykę miasta i rządu oraz starzejące się społeczeństwo na przestrzeni kilkudziesięciu lat nie będzie komu jeździć.
Pytasz o moją opinię - to zależy. Przykładowo, totalnie nie zgadzam się z tym, że miasto Białystok jest zielone. Coś się powoli zmienia (tereny rekracyjne Raginisa, Fredry, Bacieczki, na os. Mickiewicza są jakieś dwie nowe inwestycje), ale gdzie są parki osiedlowe? Duże Planty połączone z Lasem Zwierzynieckim to za mało, zdecydowanie dla kogoś kto mieszka na Zielonych Wzgórzach czy tak modnym Nowym Mieście. Przypominam, że w Budżecie Obywatelskim największą popularnością dalej cieszą się projekty budowy parkingów. Zobacz sobie jak na ostatnim znalezisku porównującym rejon Jurowieckiej, Sienkiewicza i Piłsudskiego było zielono jeszcze 12
źródło: comment_1582891386gWNQAcZADGYmqtzxJYgSs3.jpg
Pobierz@konradk: Może kiedyś będzie, Warszawa też się droga robi dla inwestorów.
ja tez bym chcial by Bialystok byl jak Warszawa ale... nie jest :)