Wpis z mikrobloga

#play #kiciochpyta @play_polska #pomocy

Mireczki jest zajebisty problem. Wołam o rade.
Pod koniec 2018 roku skontaktował się z nami przedstawiciel sieci PLAY, aby zaproponować nam przedłużenie umowy. W ramach tego tematu podesłał mi na email zestawienie rachunków jakie płaciliśmy za wszystkie numery jakie posiadamy. Do tego dopisał również wszystkie telefony, za które spłacaliśmy raty. I tu się zaczyna. Na liście tychże telefonów znalazł się jeden, którego nigdy nie zamawialiśmy, nie kupowaliśmy, nie widzieliśmy na oczy. Po prostu nic, zero, nul wiedzy na ten temat. Poprosiliśmy o duplikat umowy. Jak się okazało pewien pracownik sieci play, zajmujący się ofertami dla przedsiębiorców, stworzył sobie aneks do umowy na jeden z naszych numerów, dobrał do niego telefon i PODROBIŁ PODPIS NA TYMŻE ANEKSIE. Przez półtora roku spłacaliśmy telefon, o którym nie mieliśmy zielonego pojęcia. Po odkryciu tego przekrętu zwróciliśmy się do konsultanta play z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji. Oczywiście, jakiś Pan/Pani zapewniła nas, że zajmą się tym tematem, jednak najpierw wyślą nam pocztą formularz, który po wypełnieniu mamy im odesłać. Git. Przysłali formularz. Wypełniliśmy – odesłaliśmy. Przysłali kolejny, bo w poprzednim czegoś brakowało. Uzupełniliśmy brakujące dane – odesłaliśmy. Otrzymaliśmy odpowiedź o przyjęciu zgłoszenia nadużycia. Cisza. Zajebiście dłuuuuga cisza. Postanowiliśmy zadzwonić. Na infolinii powiedziano nam, że „musimy czekać, bo to może trochę potrwać, ale oni nie potrafią określić jak długo”. No trudno. Po jakimś czasie kolejna próba kontaktu z naszej strony. W odpowiedzi kolejny formularz przysłany pocztą. Taki sam jak poprzedni. Dalej cisza. Kolejne telefony z naszej strony. Kolejne takie same formularze. To #!$%@? trwa mniej więcej rok. Rok mydlenia oczu jakimiś brakującymi danymi, które wysyłaliśmy i pocztą tradycyjną jak i drogą meblową. Tak się traktuje oszukanych klientów??? W końcu po roku dzwonienia, proszenia, wypełniania #!$%@? formularzy przestaliśmy płacić rachunki, bo to jest #!$%@? jakaś kpina w biały dzień. W międzyczasie zgłaszamy na policję oszustwo i fałszerstwo – jakby nie patrzeć podrobienie czyjegoś podpisu jest do #!$%@? Wacława przestępstwem. #play najlepsza sieć w Polsce – nadal schowana za kurtyną milczenia. Niepłacenie rachunków oczywiście skutkuje zablokowaniem usług – najpierw połączeń wychodzących, następnie przychodzących. W końcu dociera do nas list z informacją o ROZWIĄZANIU Z NAMI UMOWY I WEZWANIE DO ZAPŁATY. Oczywiście to jest zrozumiałe – dochodzicie swoich praw do hajsu za usługi, które nam świadczycie. Ale co my mamy zrobić, aby odzyskać stracone pieniądze za wyłudzony naszym kosztem sprzęt? Nie da się tego załatwić po ludzku – czyli polubownie – tylko musimy się spotkać w sądzie? Czy nie potraficie ponosić konsekwencji działania własnych pracowników? To przecież oni pracują na waszą renomę. Żenada.
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@magdachab: jak chcecie odzyskać kasę to musicie pozwać plusa o zwrot świadczenia nienależnego chyba że sami wypłaca dobrowolnie
@magdachab Witaj, niestety, nie mamy możliwości rozwiązania tej sytuacji z poziomu forum. Prosimy, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta lub napisz do naszych konsultantów na czacie w aplikacji Play24 - postarają się pomóc.