Aktywne Wpisy
zyje_zyciem +42
Za dwa tygodnie startuję na odwyku alkoholowym, na oddziale podwójnych diagnoz. Biorę ze sobą 3 książki:
- dwie rozprawiające o programowaniu w PHP
- jedną o wierze, a dokładniej Pismo Święte
Spędzę tam prawie rok, mam nadzieję, że mi tam pomogą. Walczcie.
- dwie rozprawiające o programowaniu w PHP
- jedną o wierze, a dokładniej Pismo Święte
Spędzę tam prawie rok, mam nadzieję, że mi tam pomogą. Walczcie.
Melkovva_ +8
Generalnie ciekawe czy nasi aktywiści wyciągną jakieś wnioski czy dalej będą twierdzić, że Kazimierza Wielkiego musi być jak najszybciej deptakiem. Pewnie zaraz w kontrze będzie przykład Kopenhagi albo Amsterdamu bo PRZECIEŻ tam się dało. Chociaż znając niektóre ich pomysły dowiemy się, że trzeba zakazać Ubera oraz dostaw kurierem do centrum.
#wroclaw
@landu: Z jedna z najlepszych sieci metra na świecie. No drobna różnica względem Wrocławia ;)
Tylko we Wroclawiu remont 400m ulicy moze trwac 9 miesiecy (vide: ostatnie newsy o Berenta) i to nie jest nasz ostatnie slowo (-‸ლ)
Komentarz usunięty przez autora
@PurpleHaze: khem Hubska khem kehm ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kwestia Odry to już zupełnie inna bajka. U nas jest praktycznie nieżeglowna od dłuższego czasu. Rządzacy mieli zając się tematem ale dalej jest jak jest.
O to samo
Londyn: prawie 9 milionów mieszkańców, zagęszczenie ludności 5590 os./km2 (dane z wikipedii), do tego mnóstwo międzynarodowych firm, praktycznie światowa stolica biznesu i handlu; każda dzielnica funkcjonuje trochę jak osobne miasto; brak ścisłego centrum (niby jest City, ale taki sam ruch jest w innych dzielnicach).
Wrocław: oficjalnie niecałe 700 tysięcy mieszkańców (w porywach pewnie milion), zagęszczenie 2190 os./km2, ścisłe centrum w okolicach rynku, na obrzeżach miasta
Rozmawiamy o chęci zamknięcia centrum w mieście, które nie ma:
- komunikacji miejskiej na sensownym poziomie
- niedokończone obwodnice miejskie
- coraz bardziej się rozlewa
Więc biorąc pod uwagę, że jest tam 5590, a u nas 2190 (dodaj do tego jak ogromne u nas są tereny wliczane w teren
korki są, bo ludzie zamiast jezdzic autobusami do prayc w centrum jezdza uberami. te nie maja miejsc postojowych wiec czekajac na klienta jezdza bez sensu w kolko.
do tego zamiast jechac autobusem po zakupy, ludzie zamawiaja przez net z "same day delivery" i centrum zapchane dostawczakami
ergo rozladowanie centrum z transportu niedokonczone
To ominął cię jeszcze fragment o tym, że Buspasy tam nie działaja, a ścieżki rowerowe powodują, że też ciężko jest się zmieścić.
Tego w swoim fragmencie nie zauważyłeś?
Do tego nawet bez same day delivery będziesz musiał i tak jakoś zaopatrzyć takie centrum. Nawet bez zakupów ludzi popatrz ile tam leci dokumentów /druków / dostaw. Nie jesteś w stanie tego wyeliminować do