Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Siema Mirasy,
zostały mi 2 miesiące do magicznych (moim zdaniem) dwudziestych urodzin. Z tego powodu zastanawiam się jaką wybrać ścieżkę w życiu, żeby dobijając do trójki z przodu, za 10 lat, zarabiać już w miare dobry hajs albo przynajmniej być na dobrej drodze do tego. Aktualnie jestem na 1 roku elektrotechniki na aghu i mimo że można rzec, że ledwo zacząłem studia, to już rozkminiam, co po nich, jak dobrze zacząć życie zawodowe. Jeśli po inż będzie opcja z jakąś spoko na start pracą, to myślałem nad dokończeniem studiów zaocznie. Myślałem też o pracy w tym kierunku już w wakacje ale niestety jestem po liceum, więc nie mam w zasadzie żadnej wiedzy praktycznej (nawet gniazdka nigdy nie wymieniałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Jestem optymistycznie nastawiony na rozwój jeśli ma mi to przynieść w przyszłości dobry pitos, nie chce zmarnować tych lat na chlaniu i spaniu. Wiem też, że póki co mam taki stan wiedzy praktycznej że muszę zacząć od dołu no ale szkoły średniej nie odwrócę, nie żałuję roku w zapasie i atmosfery ale żałuję braku umiejętności strikte w tym temacie, manualnych itp. Ostatnio pojawiła się możliwość zrobienia kursu SEP do 1kV i mimo komentarzy niektórych ludzi, że to głupota, że każdy zdaje, to wyszedłem z założenia że od czegoś chcę zacząć i na początek to będzie ok (wiem że to jest tylko na 5 lat ale tym się nie przejmuję). Chciałbym poznać waszą opinię i rady na ten temat, szczególnie cenne byłyby rady absolwentów tego kierunku albo innych kierunków pokrewnych. Piszę na anonimowych bo mirkuję bez konta.
PS. Raczej nie myślę o popularnych na mirko opiniach typu rzuć studia i rób kurs spawacza, na wózek, albo zacznij programowanie, bo myślę że to wcale nie jest jakiś bezużyteczny kierunek, tylko chciałbym umieć w najbliższej przyszłości połączyć wiedzę ze studiów jakoś z wiedzą praktyczną. Pzdr

#praca #studia #praktyki #staze #elektrotechnika #krakow #agh #elektryka

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo