Wpis z mikrobloga

@Motokatalog: A wolisz łyżwy czy sanki? To i to niby sporty zimowe, ale zupełnie co innego.

Wszystko zależy od tego czego potrzebujesz, z budżetowych masz zazwyczaj kompakta, słabo wyposażonego, z małym silnikiem, komfort jazdy jak na taborecie, ale za to na gwarancji i jeździsz bez problemu przez parę lat. W tych samych pieniądzach kupisz coś z nastoletniego premium co będzie na pewno wygodniejsze, mocniejsze i często dużo lepiej wyposażone, ale
  • Odpowiedz
Pięcioletnie auto segmentu D.


@HenryMorgan: za cenę nowej budżetówki? Chyba jednak nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Za 5 letniego kompakta trzeba dać 40-50tys nie golasa of kors i nie z bazowym silnikiem.
  • Odpowiedz
@michal-kobialka: Co Ty nie powiesz. Mając 13letnie BMW i 10letniego MB, a do niedawna 15letnie AMG jako daily doskonale o tym wiem. Ale nie każdy ma warunki/ochotę/czas na grzebanie przy aucie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Motokatalog Oczywiście, że klasa premium, tylko tyle, że potrafię sobie sam ogarnąć praktycznie wszystko w garażu i znam się na tyle żeby nie kupić zajechanego szrota. Dla typowego Kowalskiego mimo wszystko lepsze będzie młode proste auto.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kejran Dlatego wyżej napisałem że na daily lepiej kilkuletni kompakt. Jeżeli ktoś zadaje takie pytania to mała szansa żeby był pasjonatem samorobem, e związku z czym bezpieczniej kupić kilkuletniego ceeda czy innego focusa w którym nie będzie trzeba tak rzeźbić. :D
  • Odpowiedz
@michal-kobialka: Ja rozważam sprzedaż W204, bo już chyba ze dwa tygodnie jeżdżę 1 non stop. Mimo, że nie ma wnętrza, ma kubły, klatkę i szperę to jakoś tak mi przypasowało na daily.
  • Odpowiedz