Wpis z mikrobloga

@cwlmod: nie admini sie na Ciebie uwzięli, tylko ludzie masowo narzekali na Twoje zachowanie. Nie ma tam tez wielu postow o tuningu silnika, wiec to Twoje urojenia.

Podsumowując moim zdaniem jeździsz jak #!$%@? i najpewniej na tempomacie, a hamujesz gdy jest za pozno. Przejdz sie na doszkalanie, bo kogos zabijesz przez swoje przerosniete ego.
Uwazasz, ze nie dosc sie tu zblazniles?
Kilka lat temu podobnym ekspertem-blaznem od motoryzacji byl blubi_su, taki
  • Odpowiedz
@cwlmod GAP to opcja przy AC, nie związana z finansowaniem pojazdu. Tu odszkodowanie z OC, ciekawe ile Ci wypłaca. Wola jak dostaniesz info. Pewnie wycenią auto na -15% od ceny nowego.
  • Odpowiedz
@kultywator: Ja myślę że wycenią na 115% bo w przeciwnym wypadku będa się przed sądem tłumaczyć. Ewentualnie dowale takie rządanie zadośćuczynienia że z nawiązką mi się zwróci ta różnica. Prawnik już jest w gotowości.

Tzn nie chodzi mi o 15% bonusu tylko 115% ceny fakturowej żeby wyrównać z ceną auta gdybym kupował teraz.
  • Odpowiedz
@cwlmod: sory opie, ale muszę to powiedzieć - samochód można kupić, umiejętności już niestety nie.

Dupe ratuje Ci sytuacja, że gość wjechał na czerwonym czy pojechał prosto na warunkowej strzałce. Dupe ratuje Ci to, że nie hamowałeś bo np mogło coś siedzieć Ci na ogonie. Ale #!$%@?, Nka prowadzi się jak przyklejona, nawet na mokrym, mająć ok 2 sekundy na reakcje, a tyle mniej więcej masz patrząc na filmik mogłeś zwyczajnie
  • Odpowiedz
Nka prowadzi się jak przyklejona, nawet na mokrym


@perzon: Żaden samochód się tak nie prowadzi na mokrym. To tylko kwestia opon i albo ślizgasz się jak na lodzie albo jako tako się trzymasz. Tu nie ma żadnej filozofii.

mająć ok 2 sekundy na reakcje


2 sekundy to były od momentu gdy można było zauważyć że gośc nie skręca, do uderzenia. Poza tym możesz tego nie wiedzieć ale reakcja na tego typu
  • Odpowiedz
@cwlmod: ja miałem identyczną sytuację trzy lata temu, też na mokrym, dodatkowo na chińskich oponach i autem w którym jedyny system "wspomagający" kierowcę to ABS. Odbiłem w lewo w momencie co Ty odbiłeś w prawo, dzięki czemu ustawiłem się bardziej "w linii" gościa który wymusił mi pierwszeństwo. W efekcie zamiast #!$%@? całego przodu miałem do wymiany błotnik, drzwi i stalówkę do prostowania. Tak samo gdybyś nie odbił w prawo, tylko utrzymał
  • Odpowiedz
@perzon: Nie do konca sie z tobą zgodzę. Gdybym nie skręcił to uderzył bym beeme dokładnie na wysokosci kierowcy. Gosc mógł mocno oberwać i byc kaleka.

Z drugiej strony jakbym trafił środkiem to cały przod przyjąłby uderzenie i przez wiecej akcesoriów uległo by uszkodzeniu, tak samo jak prawe podłużnice ktore nie ucierpiały.

Gdyby tam było sucho to bym go ominął jadąc w lewo. Niestety nie było :/
  • Odpowiedz
@Gandezz: Najlepsze ze ten przejazd na żółtym jest kompletnie nieistotny dla całej sytuacji. Dzbany nie sa nawet świadome ze o ile żółte moze byc dyskusyjne to gosc ewdlidentnienna czerwonym wjechał xD
  • Odpowiedz
@cwlmod: Dokładnie, dyskusja o tym że jak byś na żółtym nie wjechał to by nie było stłuczki niepotrzebna, bo jak by człowiek wiedział że się przewróci, to by się położył.

Wina gościa i tyle, najważniejsze że nikomu nic się nie stało, szkoda tylko samochodów, czasu i pieniędzy :/
  • Odpowiedz
Faworytem dla mnie był dzban piszący ze wjeżdżając na skrzyżowanie zawsze ma nogę na hamulcu a nie na gazie xD


@bones1909: przeraża mnie że są kretyni na drodze którzy tego nie robią. #!$%@?ć z polskich ulic, serio. Jesteście rakiem i potencjalnymi mordercami.
  • Odpowiedz