Wpis z mikrobloga

@szajza231: Rozeszło się bez wielkiego echa = 3.5mln pod kawałkiem na youtubie i prawie milion na Spotify w 5 dni xD Jak to jest bez echa gościu to ja nie wiem co uważasz za udany marketing xD
  • Odpowiedz
@Ld93: Jak na taki powrót i pierwszy kawałek to naprawdę nie robi szału... Oceniaj obiektywnie, nawet jakby Quebo wypuścił recytowanie alfabetu to miałby 2mln w tydzień ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@szajza231 co z tego, któraś z tych osób kupi płytę a jak nie to gadaniem zachęci innych do choćby zerkniecia z ciekawości na insta queby, a to już kasa dla niego za każde wyświetlenie ¯_(ツ)_/¯ co ty się wczoraj urodziłes, nie ważne jak gadają ważne że gadają
  • Odpowiedz
  • 32
Dużo z was pisze, że to próba zmiany targetu na bardziej dojrzały - nic bardziej mylnego. Każdy dorosły człowiek widzi w tym nic innego niż szopkę a na YouTube w komentarzach pod singlem 90% to nastolatki piszące "Kuba trzymaj się, jesteśmy z tobą", "quebo zrozumiał że pieniądze i sława to wydmuszka, teraz jest prawdziwy", "od jakiegoś czasu zauwarzyłam ze hyba cierpiał na depresje" i podobne #!$%@?. Więc tak, to jest tani chwyt
  • Odpowiedz