Wpis z mikrobloga

Akcja wzbudza ciekawość i wyróżnia się na tle innych, a to jest kluczowe. Jeszcze dorabiają do tego jakieś głębsze znaczenie, żeby był aspekt socjologiczny. Pod względem marketingowym rozegrali to bardzo dobrze.

Jedynym plusem tej całej kampanii jest to że natrętne 13-latki słuchające jedynie "CandyLove" pójdą precz.


Wątpię, obecnie tematyka, nazwijmy ją depresyjną, poruszana przez Quebo w utworze Jesień jest bardzo popularna wśród nastolatek. Zaraz pewnie na mediach społecznościowych będzie masa zdjęć nastolatek z cytatami Quebo. No bo co lepiej pasuje do czarno-białego zdjęcia zamyślonej 13-latki od tekstu:

"Biorę dawki podwójne, mogę łykać je tak jak komunie. Nawet nie pytaj teraz co u mnie"


@
  • Odpowiedz
od jakiegoś czasu zauwarzyłam ze hyba cierpiał na depresje


@Wojtkov: #!$%@? bo teraz jest taka moda, że raperzy stroją miny i nastroje, jakby byli naćpani lub mieli depresje przez co wiele osób, które naprawdę ją ma na tym traci bo reszta sobie #!$%@? żarty robi
  • Odpowiedz
@ciachostko: #!$%@?, nie sluchacie queby to nie kumacie. Quebo w wielu kawalkach podkreslal zarzuty fanow, ze skonczyl sie po podziemiu, fanbase juz nie ten. Teraz wraca do image studenta filozofii, ktory biegal na wbw i powoli budowal swoje imie na scenie.
Po za tym swietna akcja marketingowa, lekko szokuje, zadziwia, zostawia odbiorce z pytaniami.
  • Odpowiedz