Wpis z mikrobloga

#pomoc #ing #przedstawicielhandlowy

Panowie potrzebuje pomocy. Staram się o pracę w ing express. Na jutro jestem umówiony na dzień próbny. Czy może ktoś z was tam pracuje/pracował mi może mi zdradzić jakieś sekrety np. jak zagadać do potencjalnego klienta.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Cukoe: Miałem mieć rozmowę w Millenium na takie stanowisko, nawet nie poszedłem jak dowiedziałem się że to "wyspa". Według mnie najgorsza praca ever. Pracuję jako Doradca Klienta w salonie. Ludzie do mnie sami przychodzą, jest trochę teatrzyk. Chce aby wziął dużo i to co ja chcę, żeby dużo prowizji wleciało ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie jest super, bo trzeba nawijać ostro makaron ale jakoś idzie. Ale
  • Odpowiedz
@NickciN: Wiem jak to wygląda przyjacielu. Chcę zdobyć tylko doświadczenie. Popracować max dwa lata. Chodziło mi o jakieś porady dla początkującego. Jak zagadać do ludzi. Co mówić.
  • Odpowiedz
@Cukoe: jak chcesz zdobyć doświadczenie to nie licz na to. Druga sprawa nie ma żadnej porady, liczy się fart. Albo ktoś podejdzie albo (pewnie 95%ludzi) nie podejdzie. Z tego co obserwowałem to głównie umowy podpisują jakieś menele, przegrywy itd. Kogoś kto daje się łatwo manipulować. Normalniejsi omijają takie stanowiska szerokim łukiem bo są w trakcie zakupów, przyszli konkretnie po coś bądź chcą się przejść. Każdy ma teraz konto bankowe więc
  • Odpowiedz
@Sondokan: Aktualnie studiuję niestacjonarnie i potrzebuje pieniędzy aby je opłacić. W oddziale banku ciężej zdobyć pracę a jak zdobędę doświadczenie na wyspie będę mógł poszukać czegoś lepszego szczególnie jak skończę studiować.
  • Odpowiedz
@NickciN: Rozumiem Cię. Ja też nie mam zamiaru się do niczego zmuszać ani się męczyć. Jak mi nie będzie to odpowiadało to rzucam tą robotę w cholerę. Problem jest w tym, że najpierw ją muszę zdobyć. Rozmowę kwalifikacyjną przeszedłem, chyba się kolesiowi spodobałem (no homo). Jestem umówiony na jutro. Mam chwilę popracować. Zachęcić jedna osobę do tego aby podeszła i może założyła konto. Chciałbym aby ktoś mógłby mi powiedzieć jak
  • Odpowiedz
@Cukoe: No to wtedy tak
- nie możesz się zacinać. Płynnie mówisz i uśmiechasz się. Musisz być pewny tego co mówisz i nie odpuszczać. Czasem jak nie wiesz co powiedzieć lecisz w c---a bądź mówisz, że musisz to sprawdzić. Jak powiesz nie wiem, bądź yyyyyyyyyyyyyyyyyyy to już masz minusa u kogoś.
- wskazujesz ręką miejsce, niech widzą gdzie mają podejść. Wtedy ich mózg może to przełożyć "idź w tamtą stronę"
- nie używasz zwrotów "czy moge zająć chwilę" "czy podejdzie pan". Ogólnie żadnych zamkniętych pytań bo ZAWSZE odpowiedź będzie NIE.
- możesz na początku zrobić wywiad. Ogólnie mnie nauczyli w pracy z klientem coś takiego
1) Analiza sytuacji- gdzie ma, co ma, ile ma, czy jest
  • Odpowiedz
@NickciN: Za młodu jak jeszcze chodziłem do liceum pracowałem jako kelner w restauracji nad morzem. Tam wszystko było proste. Podchodziłeś do ludzi i pytałeś się czy są gotowi do złożenia zamówienia. Leciałem na autopilocie cały czas ta sama gadka na początku a później jakoś to szło. Różnica jest taka że na mnie jako kelnera ludzie czekali i z chęcią rozmawiali a tutaj będzie odwrotnie. Ta praca jest mi potrzebna wiem
  • Odpowiedz