Wpis z mikrobloga

Mirki, jest problem.

Studiuję sobie na #agh na pewnym wydziale, super wszystko pozaliczane w #sesja ale pozostał jeden przedmiot za całe 2 ETCS z którego to Szanowny Pan prowadzący chyba nie zna Syllabusa albo żyje w swoim świecie. A mianowicie, z racji że jest to mój drugi kierunek, który studiuję jednocześnie, to na początku roku ogarnąłem sobie w syllabusie przedmioty które są nieobowiązkowe - chodzi o wykłady. No i jak prawdziwy student na te wykłady nie chodziłem. Pojawiłem się tylko i wyłącznie na ostatnim wykładzie z pewnego przedmiotu, gdzie Szanowny Pan prowadzący zarządził, że osoby które mają >3 nieobecności muszą napisać kolokwium z wykładu. Została niewielka grupka osób, w tym ja. Jak wiadomo kolokwium napisane na 2, w usosie wpisał NZAL z przedmiotu. Według syllabsusa kryteria oceny z tego przedmiotu to 0.5*ocena z ćwiczeń (zaliczone na 3.5, inny prowadzący) + 0.5*ocena z raportu (który oddałem terminowo, porządnie napisany xd). Nie ma w Usosie nawet miejsca na ocenę z wykładów, a jedynie na ocenę z ćwiczeń (wpisane 3.5) i z całego przedmiotu. Szanowny Pan prowadzący polecił podczas kolokwium z wykładu, że jeśli ktoś dostanie NZAL to ma się do niego zgłosić na konsultacje (na które mam zamiar iść w najbliższym czasie).

I tu pytanie, walczyć z nim o to że bezpodstawnie zrobił kolokwium z wykładu niezgodnie z syllabusem i domagać się o swoje, czy jednak podejść do tego jak pokorny student i poprawić kolokwium? xd Dodam, że jestem w stanie walczyć o moją rację nawet pisząc podania do dziekanatu odnośnie tej sytuacji, nie zależy mi bardzo na tym kierunku bo jak pisałem jest to mój 2 który studiuję jednocześnie więc mogę sobie pozwolić na granie im wszystkim na nerwach xd

Czy może jednak to wszystko nie jest prawdą i ma prawo robić kolokwium z wykładu pomimo, że nie ma o tym ani słowa w syllabusie, oraz wykład jest nieobowiązkowy (wg syllabusa)?