Wpis z mikrobloga

Hej @ZaufanaTrzeciaStrona oraz @niebezpiecznik-pl!

#revolut wysyła ostatnio dosyć natarczywie prośby o podesłanie nowego skanu dowodu osobistego oraz ryja zasłaniając się #brexit. Czuję, że przesłanie im skanu karty Selgros drugi raz nie przejdzie. Czy ten Brexit to tylko pretekst na wyciągnięcie od ludzi dokumentów czy faktycznie potrzebują tego na nowo? Jest jakiś sposób na obejście tego? Z wiadomych względów wolę nie wysyłać nigdzie skanów moich dokumentów. Dzięki za odpowiedź. Poniżej przykład ich komunikatu.

Witaj, @Kokos!

Ważne: uprzejmie przypominamy, że jeśli nie prześlesz nam nowego dokumentu tożsamości, Twoje konto może zostać zamknięte lub objęte poważnymi ograniczeniami w przypadku Brexitu bez umowy. Mamy nadzieję, że do tego nie dojdzie, ale jest to wymóg regulacyjny i nie mamy innego wyboru.

Wiemy, że jest to niedogodność, ale prześlij nam ważny paszport lub dowód osobisty za pośrednictwem aplikacji.

Nie akceptujemy praw jazdy.

Dziękujemy za zrozumienie.

Zespół Revolut
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kokos: można obejść nie używając usługi. Jakiekolwiek usługi płatnicze w UE wymagają weryfikacji tożsamości usługobiorcy. To że do tej pory dało się inaczej to jakieś przeoczenie regulacyjne. Skończyły się czasy anonimowych kont Skycasha czy Revoluta. Albo chcecie nowoczesnego banku przez internet - i wysyłacie skan dowodu - albo nie chcecie i pokazujecie dowód w okienku banku stacjonarnego...
  • Odpowiedz