Wpis z mikrobloga

@M82A1: Właśnie o to chodzi, że wiem co to jest, więc niczym nie latam (w tej grze) ; ) Był tu (nadal jest ale nick'a nie pamiętam) Mirek, który często pisał o Star Citizen, ale chyba w końcu dostrzegł czym ta "gra" jest i przestał.
@TrueGrey no to jak nie latales to raczej ograniczylbym wypowiadanie się do minimum na ten temat :) nie kwestionuje faktu że jest to 20 % może nawet 15% ukończone i końca nie widać.
@TrueGrey W mojej ocenie Star Citizen na chwilę obecną jest produktem w którym można spędzić max godzinkę dziennie, chyba że ktoś jest rzeczywiście turbo fanem spacesimów, a znam takich który potrafią spędzić w grze cały dzień. Godzinkę dziennie mam na myśli misja, może dwie i wyłączyć. Oczywiście trzeba być wyrozumiałym to alpha ma sporo błędów. Pamiętam jak zacząłem grać w Escape Form Tarkov. Znajomi śmiali się ze mnie ze gram w coś
@TrueGrey Proces tworzenia gier nie jest jakiś zaskakująco szybki mimo że jest więcej narzędzi do ich tworzenia. Nad trybem pojedynczego gracza pracuje większy procent zespołu dlatego w module uniwersum (w który można obecnie grać) jest tyko 20% zawartości, chodź tutaj bym się kłócił, ponieważ jest dostępny tylko jeden system po którym możemy się poruszać, a ma być ich jeszcze ponad 100 w przyszłości.
no tak tylko te 20% to więcej contentu niż Elite dangerous na przykład i więcej fun. SC nie ma z czym porównać.


@M82A1: Z tą większą ilością contentu ciężko mi się wypowiadać, bo grałem tylko w ED i bez specjalnego grindu spędziłem tam parę setek godzin (bez bugów). (zapłaciłem mniej niż 100 złoty za wszystko)

Oczywiście trzeba być wyrozumiałym to alpha ma sporo błędów.

Pamiętam jak zacząłem grać w Escape Form
@TrueGrey w ED wymaksowalem cuttera i Corvette i nie ma co robić. W ED nic nowego nie dodają. Single player jako online slabe. Ucieczka w trakcie walki logout słabe. Grałem jescze w early Acsees i tylko engineers i lądowanie na planetach coś dodało
@M82A1: To dawno grałeś, bo dodawali sporo rzeczy, jak obce formy życia, ruiny do eksploracji, artefakty obcych, obce technologie (które można zamontować), nowe sposoby na kopanie, rzeczy związane z lore/fabułą, squadrony, w nąstepny kwartale mają dojść lotniskowce dla graczy itd. Więc trochę tam się pozmieniało. Czego zawsze mi brakowało w ED a jest w SC to space legs.