Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@maras_sc2:za dużo zjadłem w święta (ʘʘ) ogólnie nie wiem 3 stycznia bolało mnie nad pępkiem 5 już byłem u lekarza bo bolało coraz bardziej potem USG chirurg i dziś jestem tu możliwe że miałem przepuklinę od dziecka tylko teraz się powiększyła. Też mięśnie się osłabiły bo mam kombo od września jak złamałem wyrostki kręgosłupa oby to był koniec.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ciociakrystyna: oby, dzięki za słowa otuchy. spodobał mi się żart na przyjęciu. Ankieta: w skali 0 do 10 jak Pana teraz boli mówię że teraz już 0 a ona nie boli ale jutro będzie( ͡° ͜ʖ ͡°) boję się najbardziej tego wkucia w kregoslup
@Allek: Nie jestem lekarzem i nie chce źle doradzić,ale z mojego doświadczenia to po wypadku(czytaj pierwsza operacja)i tydzień po operacji dostawałem morfinę i tramal i dopóki dostawałem było spoko. Po odstawieniu czyli wypisaniu ze szpitala praktycznie wszystko co jadłem to wyrzygałem i ból wątroby taki, że wyłem z bólu. To był codzienny rytuał, ale trzeba było jakoś funkcjonować i coś jeść. Przez 3 miesiące jadłem jakieś kleiki płatki owsiane itd żeby
@Allek: Miras nie bój się kłucia w kręgosłup. Robię takie znieczulenia na co dzień wiec z pierwszej ręki masz pare słów pocieszenia. Kręgosłupa Ci tym nie uszkodzą. Operacja przy tym znieczuleniu nie boli. Nogi się robią ciepłe, potem drętwe i tyle. Jedyne co może być przerażajace to fakt ze będziesz czuł dotyk w mniejszym lub większym stopniu bo zostaje on zniesiony na samym końcu, a u niektórych wręcz w ogóle nawet
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Allek: ja miałem dzisiaj rozcinana noge na wysokości piszczela żeby pobrać kawałek (chyba) kości i wszczepic w bark(nawykowe wypadanie barku). Czyli 2 cięcia, ale jest git. Nic się nie przejmuj, jedyne co mnie denerwuje to że nie mogę chodzić tylko muszę leżeć xD miałem też wycinany wyrostek więc jedyne co Ci mogę poradzić to uprzedz każdego żeby Cię nie rozsmieszali, to najbardziej będzie Cię bolało. ( ͡º ͜ʖ͡