Wpis z mikrobloga

Mevo w tym roku nie wróci, zobaczymy czy uda się w następnych latach. Nowego operatora poznamy najwcześniej przed wakacjami (maj-czerwiec), najpóźniej przed następnymi wyborami samorządowymi, a od momentu wyłonienia wykonawcy będzie on miał 6 miesięcy na przygotowanie systemu. Najprawdopodobniej bedzie tylko 1224 elektryki, reszta klasyczna.

No i podwyżka cen x 2,5, do 25zł, ale to akurat nie boli, bo to racjonalna cena za taką usługę. O ile jednak dadzą więcej elektryków.

https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Mevo-2-0-dopiero-w-przyszlym-roku-Nietypowy-przetarg-wyzsze-oplaty-n141792.html

#gdansk #mevo #mevowatchdog
q.....q - Mevo w tym roku nie wróci, zobaczymy czy uda się w następnych latach. Noweg...

źródło: comment_LSjPtHsHvxnqM8ILJYf2QElK4Eypy72D.jpg

Pobierz
  • 8
@qwarqq: raz że podwyżka cen, dwa że obniżenie ilości minut, z 90 do 60. Podpięcie karty, cóż. Broń obusieczna. Z jednej strony, może się uda w końcu przedłużenie automatyczne abonamentu. Z drugiej, najpierw ściągną kasę, a potem się pan kłóć i reklamuj. A kasa zablokowana.

Poza tym, czy w takim razie będą różne stawki za jazdę elektryk/ zwyczajny?
Fajnie że elektryki, jak jeszcze rozważą logiczne punkty ładowania, to będzie bomba. Ale
@qwarqq: Są dwa modele biznesowe pojazdów na minuty. Na dłuższe odległości (takie, których nie przejdziesz pieszo) zwykle specjalnie idzie się po pojazd. Dobrze jest wsprowadzić rezerwację, żeby klient nie zdziwił się, jak mu zniknie. Pojazdy mogą być wszędzie lub w stacjach. Z kolei na krótkie dystanse nikt nie będzie specjalnie szedł po pojazd - jak akurat taki znajdziesz to bierzesz, jak nie to nie. Dlatego tutaj nie stosuje się rezerwacji ani