Wpis z mikrobloga

Czy jest ktoś, kto ostatnio robił zakupy na #bestcena? Zamówienie anulowane, telefonów nie odbierają. Wczoraj dowiedziałem się, że mają kontrolę z US i ten zablokował im konto. Zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni, ale gwarancji dać nie mogą. Ktokolwiek jest w podobnej sytuacji? Jakieś pomysły co robić? #elektronika #smartfon
  • 21
  • Odpowiedz
@Jawor9008: WItam mam ten sam problem, tylko że telefon brałem na raty po 3 dniach zadzwonilem mowia ze telefonu nie bedzie bo maja kontrole z US. Gość mi powiedzial zebym zadzwonil do banku i poinformowal o anulowaniu zamowienia, i ze notuje u siebie ze zamowienie jest anulowane. Tylko tak teraz czytam i zastanawiam sie czy bank w ogole moze cos w tym wypadku zrobic. Czy jestem zdany na ich widzimisie ?
  • Odpowiedz
  • 0
@Jawor9008: WItam mam ten sam problem, tylko że telefon brałem na raty po 3 dniach zadzwonilem mowia ze telefonu nie bedzie bo maja kontrole z US. Gość mi powiedzial zebym zadzwonil do banku i poinformowal o anulowaniu zamowienia, i ze notuje u siebie ze zamowienie jest anulowane. Tylko tak teraz czytam i zastanawiam sie czy bank w ogole moze cos w tym wypadku zrobic. Czy jestem zdany na ich widzimisie ?
  • Odpowiedz
@Jawor9008: No własnie dzis juz się spoznilem troche i juz nie dodzwonilem sie, ale tak z ciekawosci chcialem zapytac czy ktos tu sie orientuje czy bank ma w ogole taka moc zeby cos z tym zrobic. Bo telefonu nie bedzie napewno a raty zostaly zatwierdzone.
  • Odpowiedz
@PaFFF: Ja nic nie dostałem od nich, poprostu zadzwonilem po 4 dniach ( dzis byl ten 4 dzien) i dowiedziałem sie ze telefonu nie wysla bo maja problemu z US. No i reszte opisałem powyzej.
  • Odpowiedz
  • 0
@Jawor9008 było myśleć przed zakupem ¯_(ツ)_/¯ ale rozumiem też że nie każdy mógł się interesować tematem że z tym sklepem są niekiedy problemy. Teraz tylko chyba zostaje nadzieja żeby to zwrócili. Nie wiem jak działo prawo w tej sytuacji
  • Odpowiedz
  • 0
@Jawor9008 było myśleć przed zakupem ¯\(ツ)/¯ ale rozumiem też że nie każdy mógł się interesować tematem że z tym sklepem są niekiedy problemy. Teraz tylko chyba zostaje nadzieja żeby to zwrócili. Nie wiem jak działo prawo w tej sytuacji

W sumie to z każdym sklepem są niekiedy problemy. Ale tak się funkcjonuje w przestrzeni publicznej, że obdarza się pewną dozą zaufania osoby, których się nie zna ani na oczy nie widziało. No
  • Odpowiedz
@Jawor9008: Miałem ten sam problem tyle że zakup byl ratalny przez Santander. Sprawa zakonczyła sie dla mnie pomyslnie, otoż dodzwoniłem sie na infolinie BestCena, tam powiedzieli ze telefonu nie wysla i notuje gosc ze transakcja zostanie anulowana. Ale kiedy troche poczytałem stwierdziłem ze to moze byc walek, wiec udalem sie do banku w celu złozenia wniosku o odstąpienie od umowy. I o dziwo w banku Pani powiedziała mi że faktycznie jest
  • Odpowiedz
  • 0
@Jawor9008: za błędy się płaci, więc licz się ze stratą kasy. Nic nie zrobisz poza czekaniem.

Taką też postawę przyjąłem. Nie zawsze podejmuje się właściwe decyzje i tego nie przeskoczymy.
  • Odpowiedz