Wpis z mikrobloga

@Jawor9008: WItam mam ten sam problem, tylko że telefon brałem na raty po 3 dniach zadzwonilem mowia ze telefonu nie bedzie bo maja kontrole z US. Gość mi powiedzial zebym zadzwonil do banku i poinformowal o anulowaniu zamowienia, i ze notuje u siebie ze zamowienie jest anulowane. Tylko tak teraz czytam i zastanawiam sie czy bank w ogole moze cos w tym wypadku zrobic. Czy jestem zdany na ich widzimisie ?
@Jawor9008: WItam mam ten sam problem, tylko że telefon brałem na raty po 3 dniach zadzwonilem mowia ze telefonu nie bedzie bo maja kontrole z US. Gość mi powiedzial zebym zadzwonil do banku i poinformowal o anulowaniu zamowienia, i ze notuje u siebie ze zamowienie jest anulowane. Tylko tak teraz czytam i zastanawiam sie czy bank w ogole moze cos w tym wypadku zrobic. Czy jestem zdany na ich widzimisie ?
@Jawor9008: No własnie dzis juz się spoznilem troche i juz nie dodzwonilem sie, ale tak z ciekawosci chcialem zapytac czy ktos tu sie orientuje czy bank ma w ogole taka moc zeby cos z tym zrobic. Bo telefonu nie bedzie napewno a raty zostaly zatwierdzone.
@Jawor9008 było myśleć przed zakupem ¯_(ツ)_/¯ ale rozumiem też że nie każdy mógł się interesować tematem że z tym sklepem są niekiedy problemy. Teraz tylko chyba zostaje nadzieja żeby to zwrócili. Nie wiem jak działo prawo w tej sytuacji
@Jawor9008 było myśleć przed zakupem ¯\(ツ)/¯ ale rozumiem też że nie każdy mógł się interesować tematem że z tym sklepem są niekiedy problemy. Teraz tylko chyba zostaje nadzieja żeby to zwrócili. Nie wiem jak działo prawo w tej sytuacji

W sumie to z każdym sklepem są niekiedy problemy. Ale tak się funkcjonuje w przestrzeni publicznej, że obdarza się pewną dozą zaufania osoby, których się nie zna ani na oczy nie widziało. No
@Jawor9008: Miałem ten sam problem tyle że zakup byl ratalny przez Santander. Sprawa zakonczyła sie dla mnie pomyslnie, otoż dodzwoniłem sie na infolinie BestCena, tam powiedzieli ze telefonu nie wysla i notuje gosc ze transakcja zostanie anulowana. Ale kiedy troche poczytałem stwierdziłem ze to moze byc walek, wiec udalem sie do banku w celu złozenia wniosku o odstąpienie od umowy. I o dziwo w banku Pani powiedziała mi że faktycznie jest
@Jawor9008: za błędy się płaci, więc licz się ze stratą kasy. Nic nie zrobisz poza czekaniem.

Taką też postawę przyjąłem. Nie zawsze podejmuje się właściwe decyzje i tego nie przeskoczymy.