Wpis z mikrobloga

@jasonfly: Tu chodzi o formę odpowiedzi w stosunku do klienta. Każda porządna firma nigdy w życiu nie pozwoliłaby sobie na coś takiego. Pokazuje to, że za tym profilem siedzi jakiś niedorozwój w dresie, nie mający pojęcia jakim narzędziem jest internet. Żaden normalny człowiek nie napisały takiego komentarza w stosunku do klienta i to jeszcze publicznie, gdy widzi to kilka tysięcy osób, w tym obecni i potencjalni klienci. Nie każdy ich klient
@qwerss: nie mozna miec wszystkiego, jak sie chce miec na wykopie przedstawicielaw firmy, ktory odpowiada wprost i konkretnie dlaczego np. wycofali cerebro to jednoczesnie mozna sie spodziewac, ze na zaczepki wykopki dostana to na co zasluzyli a nie calowanie po dupie. Co, serio wolisz jak firmy tutaj pisza "dziekujemy za uwage, prosimy sie skontakotwac z naszym dzialem reklamacji" i tyle?