Wpis z mikrobloga

  • 9
Mirki ale się wkur....m!

Oficjalnie T-Mobile to najgorsza sieć w jakiej byłem.

Doliczają do faktury jakieś "usługi premium", których oczywiście twierdzą że sam użyłem. Na fakturze podwójnie naliczają włączony pakiet który uruchomiłem. Oczywiście wyłączenie pakietu nie jest takie proste. Nie ma jak skontaktować się z konsultantem by wyjaśnić sytuację,, bo cały czas brak dostępnych!

Sprawdziłem w internecie i ludzie mają takie same problemy. Nic tylko zaorać tą sieć. ()

No dramat po prostu. Nigdy nie miałem takich problemów w żadnej sieci.

Nie polecam bardzo!

Jeszcze tylko pół roku w tym dziadostwie...

#zalesie #tmobile
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@latko uciekłem od t-mobile miesiąc po rebrandingu, gdy zapytałem o ofertę z internetem to powiedzieli: Nie ma, niech Pan idzie do konkurencji.
Polecam Mobile Vikings, jeśli masz zasięg to będziesz zadowolony, bo nigdy nie widziałem lepszej obsługi klienta.
  • Odpowiedz
Polecam Mobile Vikings, jeśli masz zasięg to będziesz zadowolony, bo nigdy nie widziałem lepszej obsługi klienta.


@Huberto606: Wspaniale nam to czytać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@latko: Słyszałeś kolegę, wpadaj do nas na pokład! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Numer możesz zacząć przenosić do 4 miesięcy przed
  • Odpowiedz
@latko: To grzejemy miejsce dla całej rodziny. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najlepiej zadzwoń do nas, kiedy będziesz chciał się przenieść, a uszyjemy Ci coś specjalnego za przeniesienie 5 numerów i przy okazji zobaczysz jak się fajnie z nami dyskutuje.
Zawołać Cię się w kwietniu?
  • Odpowiedz
@latko: nigdy nie miałam problemu z obsługą klienta, płacę śmieszny abonament za full pakiet usług gdzie moi znajomi za to samo potrafię płacić blisko 4-5 razy tyle w innej sieci, z każdą pierdołą do nich dzwonię i d--y w ramach przeprosin za w sumie nic dają jakieś bonusy. Usługi płatne sama sobie zablokowałam i nie dostaję nawet tych z-------h smsów 'TEGO ŻARTU JESZCZE NIE SŁYSZAŁEŚ...' czy telefonów z zaproszeniem na
  • Odpowiedz
Polecam Mobile Vikings, jeśli masz zasięg to będziesz zadowolony, bo nigdy nie widziałem lepszej obsługi klienta.


@Huberto606: niby tak ale skasowali najlepsze pakiety jakie mieli i zablokowali przedłużanie oferty z salda na koncie co było mega wygodne
  • Odpowiedz
@Huberto606: jest, ale aktualnie taniej mi wychodzi w njumobile (mam dwa numery)
Zostałem z 200pln na saldzie bo nie raczyli poinformować że nie będzie już można z niego przedłużyć konta, wykorzystałem i uciekłem
  • Odpowiedz
@latko: Ale ty glupi jesteś... To jest dostępne w każdej sieci https://niebezpiecznik.pl/post/korzystasz-z-internetu-mobilnego-uwazaj-na-wap-billing-zwykle-klikniecie-w-link-na-stronie-www-moze-nabic-ci-wysoki-rachunek/ użytkownik korzystający z internetu mobilnego, rejestruje się do subskrypcji przez kliknięcie w odpowiedni link, nie jest wymagane wysłanie SMS-a ani wprowadzanie PIN-u. Metoda dostępna w sieciach: Orange, Play, Plus i T-Mobile.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@szevxde Pewnie masz też w jakimś sensie rację, bo czytałem o takiej możliwości, niemniej jednak zdania nie zmienię. Przez tyle lat nigdy nie zdażyła mi się taka sytuacja, a naprawdę uważam co klikam w internecie. Innym moim członkom rodziny również, a tu nagle dopiero teraz w T-Mobile zaczęły się takie cyrki. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Iwanejro no cóż, ja raz skorzystałem i się mocno naciąłem jak widać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Takie naliczanie z d--y usług premium pojawia się notorycznie i cyklicznie na kolejnych numerach w pakiecie. Jeszcze od początku umowy nie dostałem takiej kwoty na fakturze jak w umowie. Zawsze "coś". Wcześniej sądziłem tak jak pisał @szevxde, że ktoś z rodzinki coś kliknął i zostały doliczone opłaty. Ale tym
  • Odpowiedz