Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, znów dałem się #!$%@?ć w facebookową gównoburzę. Kobieta ok. 30 napisała, że szuka pracy jako junior frontend.
Przybliżenie profilu pani: magister psychologii, która po kilku latach pracy na kasie odnalazła w sobie pasję do programowania. Wybrała bootcamp gdzie uczy się reacta. Ma napisane kilka aplikacji (prawdopodobnie z jakiś kursów, bo widziałem podobne apki), na kolanie sklepione portfolio.

Skomentowałem wypisując błędy jakie popełniła (a było ich naprawdę dużo) w wybranych projektach, zasugerowałem dalszy ciąg nauki, na koniec wyrażając opinię, że jeszcze za wcześnie na pracę juniora. Zrobiłem to w pełni grzecznie, z kulturą, autorka posta podziękowała za rady, no ale przecież kto to widział pisać negatywnie o kobiecie XD.

Wchodzę teraz czytać gównoburzę jaką mój post wywołał, nie zliczę ile personalnych ataków w stosunku na mnie poszło. Dowiedziałem się że studiuję na gównouczelni, że krytykuję kobietę bo nigdy nie miałem dziewczyny, że jestem szowinistą który zakazuje kobiecie pracować jako programistka XD.

Praktycznie żaden komentarz nie był odpowiedzią na to co napisałem, a serią ataków personalnych XD. Białorycerstwu chyba zbyt mocno hełm głowę uciska.

#pracait #bekazpodludzi ##!$%@?
Jurix - Ja #!$%@?, znów dałem się #!$%@?ć w facebookową gównoburzę. Kobieta ok. 30 na...

źródło: comment_ZTYCTgZoPIoZC8zXvptYNbsnahdTyiUR.jpg

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
@Jurix: XD jak ta typiarka nie miała wgle gustu XD, zwłaszcza te jej animacje xD ( ͡° ͜ʖ ͡°) Olej tych spermiarzy miras, i trzymaj się tam
  • Odpowiedz