Wpis z mikrobloga

Szkoda, ze system pracy dorywczej jest tak slabo dostepny i rozwiniety. Jestem #programista15k a mimowszystko porobilbym cos po robocie czasami zeby sie odmozdzyc, np. poroznosilbym listy po osiedlu jako zwykly listonosz xD albo porozkladalbym towar w supermarkecie xD wiem, ze to glupie ale jesli robisz cos kiedy nie musisz tego robic i nie masz normy do wykonania to moze to nawet sprawic przyjemnosc, tak popspacerowac z listami xD W sumie jedyna opcja, zeby popracowac to cos typu #pysznepl
#pracbaza #oswiadczenie
  • 18
@ortaliontrenera: cumplu mam to samo, pracuje w systemie 4 pracujące i potem 4 wolne i myślę że lepiej bym psychicznie odpoczął robiąc w wolne dni jakieś proste prace fizyczne i siedzac w domu i czekać na pracujące dni. Nie mówiąc o lepszej dyscyplinie gdy wiesz że coś musisz robić niż leżeć 4 wolne dni i potem każdy powrót do pracy to jak 1 września po wakacjach.
@ortaliontrenera: Może warto napisać apkę, w której użytkownicy będą się rejestrować i wypełniać swój profil o doświadczenie (coś jak na LinkedInie), następnie będą zaznaczać tydzień lub dwa w przód wolne godziny w których byliby chętni popracować oraz z listy dostępnych prac będą zaznaczać co by mogli lub chcieli robić, a następnie udostępnić swój profil w tej apce.

Po drugiej stronie rejestrowaliby się pracodawcy, którzy szukaliby ludzi do roboty na kilka godzin,
@ortaliontrenera: @SOIOWER: Końcem roku i początkiem w styczniu w schroniskach dla zwierząt mają mega dużo pracy przy segregowaniu, zliczaniu i układaniu w magazynach karmy z darów od szkół i firm. Bardzo chętnie zgodzą się na pomoc, choćby jednodniową, jako wolontariusz.Wystarczy zadzwonić i się z nimi umówić :)