Wpis z mikrobloga

@BeMyPenguin: U mnie, chyba po aktualizacji do Androida 10, też nie przechodzi z powrotem do okienka IKO, aby można było potwierdzić transakcję (jest tylko wibracja). Niestety, ale nigdzie nie mogę znaleźć wspomnianej przez Ciebie opcji. Używam OnePlus6. Jakieś pomysły?
@zerathul, W przypadku utrudnień w potwierdzaniu płatności kodem BLIK proponujemy w ustawieniach telefonu przejść do zainstalowanych aplikacji i wybrać IKO. W sekcji "Inne uprawnienia" należy włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle.
@BeMyPenguin: na początku i tak zaliczyli wpadkę bo ich apka w ogóle nie obsługiwala androida 10. A IMO to chyba najlepsza aplikacja bankowa z której korzystałem.
@EkspertPKO: przy bliku wyskakuje, przy płatności nfc już nie. Uprawnienia są nadane jak trzeba