@Wudecki: Za dużo zmiennych, żeby napisać jednoznacznie. Ja bym to zategował jakimś dwuskładnikowym, elastycznym klejem (nie chodzi o sklejenie, bo tego nie skleisz, a jedynie wypełnienie) i jeździł z banknotem (hasztag pe de ka).
@Wudecki: Guma w oponie ma za zadanie kleić się do podłoża, a nie utrzymywać strukturę opony - od tego jest wewnętrzny oplot ze sznurka czy co tam masz. Jak nabijasz maksymalne ciśnienie i nie widać żadnej zmiany kształtu opony to znaczy, że oplot się trzyma i można na tym spokojnie jeździć.
A co do samego uszczerbku gumy - trakcja w tym miejscu będzie słabsza ale to jest mikroskopijny ubytek więc
@Wudecki: najgorsze jest to że nie jest to zwykle nacięcie a wygląda jakby się guma podwijała :/ moja rada, ściągnij oponę, zrób foto od środka i jak będzie spoko to normalnie załóż od środka łatkę
@89neo: nic się nie podgina, zwykłe nacięcie. Miałem to samo ale ja i tak chciałem szersze opony to zmieniłem obydwie. Prawdopodobnie jak się spuści powietrze to dopóki nie zegnie się opony to nawet nie będzie tego widać.
@albin88: nie widzisz jaka jest linia cięcia? Nawet Ci to odwzorowałem po lewej, jeśli to przednia opona to podczas jazdy może się podwinąć bałwanie...
@Adwokat_Boga: @Wudecki tak jak kolega mówi, sam tak robiłem, podnieść ten kawałeczek, odtłuścić, wypełnić np butaprenem (kropelka może wypalić gumę). i docisnac, nadmiar kleju odciąć a od środka opony jednak dać łatkę aby uchronić dętkę.
@89neo: dzięki za miłe słowa. Miałem takie nacięcie i nic się nie podwijało. Po prostu są dwa pęknięcia blisko siebie ale nie połączone całkowicie. Poza tym to tylna, widać na zdjęciu.
#szosa
Komentarz usunięty przez moderatora
A co do samego uszczerbku gumy - trakcja w tym miejscu będzie słabsza ale to jest mikroskopijny ubytek więc
@89neo: dzięki za miłe słowa.
Miałem takie nacięcie i nic się nie podwijało. Po prostu są dwa pęknięcia blisko siebie ale nie połączone całkowicie. Poza tym to tylna, widać na zdjęciu.