Wpis z mikrobloga

Mireczki, nie dajcie się naciąć na zwroty w IKEA na kartę family card. Kupilem wczoraj mebelki do domu, zapłaciłem, pokazałem kartę i hyc do domu. W domu ogarniam się, że, że wziąłem nie ten kolor co trzeba (kupowałem kilka mebli białych i miałem kilka w okleinie dębowej a wziałem z rozpedy wszystko białe), leżały na tej samej półce i się rypnąłem. OK, myślę sobie, że zwrócę sprzęty i wezme poprawny kolor. Nie mogę znaleźć paragonu (gdzies wywiało jak jechałem z otwartą klapą w aucie, bo sie sprzęty ledwo zmieściły). Dla pewności wchodzę na ich stronę, czytam regulamin a tam jasno napisane, że mogę bez problemu oddać, jak mam paragon, fakturę, lub gdy zarejestrowałem zakup za pomocą karty Ikea Family Card. Więc luzik, kartę pokazałem, to pakuje znów wszystko do samochodu (trochę lipa, bo mieszkam na 3 piętrze bez windy w kamienicy, więc prawie jak 4 piętro) i jadę wymienić.

I co się okazuje? Dwie laski z BOKu mówią mi że ni chu chu tego nie oddam, bo tego nie ma na mojej karcie. Pytam sie ja kto możliwe, a one ze zakup pojawia sie na karcie po 24h i ze nic mi nie przyjma. No to się lekko wpieniam, bo jadę 2 raz w chu daleko, pakuje sprzęty 2x z prawie 4 pięta. One do mnie ze to w regulaminie jest i ze papa, moga mnie przyjac za 24h. Juz na niezlym wkur... każę im pokazać gdzie to w regulaminie. Wiec babka pokazuje ze niby zapis że "zakup musi być zarejestrowany przy użyciu karty" oznacza, że zakup musi się pojawić gdzieś tam na moim koncie, a nie jak wynika z zapisu ze muszę pokazać kartę podczas zakupów. Oczywiscie zero zrozumienia ze musialem wszystko tachać przez wiele kilometrów, straciłem cały dzień itp. W koncu do mnie mówią, że mogę sobie napisać reklamację jak mi się nie podoba, ale że będzie rozpatrywana u nich na miejscu i że z automatu mi ją odrzucą.
I co? Znów rzeczy do auta, i spowrotem do domu.

No #!$%@?.... to jakieś jaja są. W regulaminie nie ma ani słowa ze mam czekać 24h. Nie ma ani słowa że to ma się pojawić gdzieś w odmętach mojego konta. Napisali jedynie, że zakup ma być zarejestrowany przy użyciu karty, i tyle..
Oczywiście po dniu gdzieś na tym moim koncie ikea family znalazłem ze juz mam zarejestrowany ten zakup.... Ale nie mam juz sily znow pakowac tego do auta, i znow tracic pol dnia na dojazd do ikea...
Ogólnie obsługa poziom dno, baby opryskliwe, praktycznie krzyczące, robiące ze mnie głupa i wmawiające nieprawdę..
Tak więc zastanówcie się 2x zanim np zgubicie paragon bo bedziecie myśleli że karta famili card wam coś pomoże..
Napisałem do nich na FB... Jaka reakcja? "Jest nam przykro, przekazaliśmy twoja sprawę dalej" i cześć jak czapka.

#ikea #ikeafamily #wroclaw #zalesie #prawo @IKEA_Polska
  • 35
  • Odpowiedz
@prnppp: reklamowałem, zwracałem po prawie roku stania bo nie chciało mi się organizować transportu xD
nikt nawet niczego nie sprawdza tylko przyjmują i dbają o to żebys był zadowolony
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Iudex widocznie lepiej było zadzwonić niż próbować wymieniać to na miejscu. Gadanie z nimi że chce wymienić na inny kolor nic nie dawało, "nie możemy tak" i tyle
  • Odpowiedz
  • 2
@komw ale na regale masz dwie metki z oznaczonymi kolorami i na KAŻDYM pudelku przodem do klienta jest metka z kodem, opisem kolorem. Meblowałam w ikei 2 mieszkania, nie zdarzyło mi się pomylić, nie wiem jak mozna tego dokonać xD
A ty się jeszcze rzucasz xD
  • Odpowiedz
@krave: Jeszcze raz przeczytaj opis. Brałem ileś różnych mebli i tylko kilka miałem w kolorze dębu, a reszte białych, i wziąłem w rozpedu białe. Jak najbardziej mój bład. Zwracam uwagę na problem, że Ikea pisze ze mozesz oddać sobie meble jak zrobisz zakupy przy uzyciu ich karty, a pozniej przy zwrocie mowia Ci ze jednak nie, bo musisz poczekac 24h, gdzie nigdzie nie masz o tym wspomniane ani słowa, ani
  • Odpowiedz
@komw: Sprawdź dokładnie. Regulamin zwrotów mówi o tym że możesz zwrócić produkt zarejestrowany kartą, a w regulaminie karty masz napisane że rejestracja może nastąpić do 24 godzin od dokonania zakupu. Wszystko jest dokładnie opisane, mogłeś też zadzwonić i się upewnić.

Jesteś najgorszym typem klienta, jest ci oferowana usługa całkowicie darmowa i wygodna, przy czym kompletnie dobrowolna że strony sklepu i ułatwiająca ci życie - nie dość że możesz zwrócić towar
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Iudex: jako ktoś kto "tworzy oprogramowanie" powiem tak - nie mam pojęcia dlaczego trwa to aż 24 by zarejestrować zakup. jest to kwestia dla klienta niewygodna.
co więcej możnaby to rozwiązać tak że wprowadzić na stronie możliwość rejestrowania zwrotu, a ta byłaby możliwa dopiero po 24h. oczywscie komunikat powinien być jasne itp. ale tak jak pisałem wyżej - taki zakup to nie jest Rocket science I nie ma powodu by
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@secret_passenger dokładnie potwierdziłes to jak ja to odbieram. D9kladnie to co opisałeś wg mnie jest nie tak w tej całej akcji. Od niejasnych zapisów, po niemiłe zachowanie w stylu "a co mnie to obchodzi że musi pan to znów przewozić".
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@komw: niewiele osób w Polsce po prostu rozumie co to znaczy "dobra obsługa klienta". nie zawsze trzeba się sztywno trzymać regulaminu. bądźmy ludźmi i tyle.

mnie na zachodzie wiele razy potraktowano ekstra dobrze, ktoś zrobił coś czego nie musiał robić.to jest miłe i buduje pozycję marki, ale też sprawia że ogólnie w takim społeczeństwie żyje się lepiej.

pozdrawiam Mirku!
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@secret_passenger wg mnie właśnie po tym poznasz dobrą obsługę, nie po tym że działają wg sztywno ustalonych zasad, ale czasem przymkną oko, czasem coś doradza itp. ale widać jeszcze daleka droga do tego.
  • Odpowiedz