Wpis z mikrobloga

Virgin Mobile informuje, ze doszlo do nieuprawnionego dostepu do systemow spolki i ujawnienia danych czesci klientow, w tym Pana/Pani imienia i nazwiska, numeru PESEL lub numer dokumentu tozsamosci. Prosimy uwazac na proby wyludzenia danych. Podjelismy dzialania zabezpieczajace, wiecej informacji wkrotce.

#swieta z #virginmobile - najlepsze zyczenia upadku gniocie pod tytulem VIRGIN MOBILE ( ͡° ͜ʖ ͡°)
szkoda bylo #freemium, ich nie bedzie szkoda
  • 75
  • Odpowiedz
@www2: @HeavyNuts: @CzekoladowyRomeo:
Więcej informacji od VirginMobile:

Virgin Mobile Polska niezwłocznie po wykryciu ataku podjęła działania mające na celu zabezpieczenie danych abonentów przed dalszymi atakami, złożyła stosowne zawiadomienie do organu nadzoru zgodnie z RODO, złoży zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oraz wzmocniła procedury uniemożliwiające wykorzystanie danych abonentów które zostały „zaatakowane” (wprowadzenie dodatkowych/ponadstandardowych środków weryfikacji tożsamości), do składania dyspozycji dotyczących umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych z tymi
  • Odpowiedz
"atak dotyczy wyłącznie części bazy danych abonentów pre-paid ( karta )"
domyślam się, że tych co mają konto online do zarządzania prepaidem na stronie WWW

matoły trzymały tam PESEL i nr dowodu? po co? kretyni informatyczni
(°°
  • Odpowiedz
opisany wyżej incydent jest wynikiem zaplanowanego i umyślnego ataku hackerskiego z wykorzystaniem „złośliwego oprogramowania”

@www2 albo ktoś otworzył załącznik w mailu
  • Odpowiedz
matoły trzymały tam PESEL i nr dowodu


@www2: taki jest wymóg, każdy prepaid musi być zarejestrowany () co prawda wystarczyłoby samo imię nazwisko i pesel, ale w orange jak chciałem zarejestrować telefon to musiałem wszystko podawać włącznie z adresem zamieszkania xD
  • Odpowiedz