Wpis z mikrobloga

  • 0
Mirki, Potrzebuję porady. Mam okazję kupić #audi a3 1.8 tfsi quattro że skrzynia s tronic z 2015. Czy w tych rocznikach cierpią jesczse na branie oleju? Jak z żywotności skrzyni zakładając że była serwisowana? #samochody
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Z papierów wynika że w ASO lało 5w30 ale zmienię prawdopodobnie na 5w40 motula

@verox2: do mojej lany był standardowo 5W30 w ASO, ja tankowałem Valvoline SynPower 5W40, Motul też spoko.

wymagana płukanka przy zmianie? Robić, nie robić? Jak radzisz?

ja w swojej robiłem, Liqui Moly Engine flush Pro-line. W każdym aucie przy pierwszej zmianie po zakupię robię, olej jest zdecydowanie czystszy.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@SpokojnyPan samochód zakupiony :) mam tam projektory logo w drzwiach które średnio mi się podobają. Można to wyłączyć bez fizycznego rozlaczania kabli?
  • Odpowiedz
@verox2: gratki! Te moduły są normalnie wyciągane w całości - zobacz w necie jak to wygląda i możesz je zastąpić fabrycznymi od podświetlania drzwi bez żadnych modyfikacji, wystarczy je przełożyć. Jak je tylko odłączysz to nie będziesz miał podświetlania ziemi po otwarciu.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@SpokojnyPan ostatnie pytanie i obiecuję że daje ci już spokój. Jak z rozrzadem w tych jednostkach? Jest łańcuch ale wiadomo wieczny nie jest. Kiedy się zacząć nim interesować? Teraz 115kkm przebiegu.
  • Odpowiedz
@verox2: generalnie to rozrząd w tych motorach jest już poprawiony i nie ma problemów z żywotnością jak II generacja TFSI, i jak nie wali, nie terkocze 5s po odpaleniu i komputer nic nie zgłasza to "jeździć, obserwować" i tyle. Przebieg mało ma do rzeczy bo przez złe użytkowanie albo olej może być do wywalenia zarówno po 30 000km jak i 300 000km kiedy auto jest prawidłowo serwisowane
  • Odpowiedz