Aktywne Wpisy
FunkyMonkey +246
kris006 +278
Z takich życiowych sukcesów to sobie cenię mojego
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
Plusujcie dla zasięgu.
Zanim temat główny to wyjaśniam - lokomotywy nie mają (jeszcze) autopilota jak samoloty (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
A teraz Wy, moi milusińscy (。◕‿‿◕。)
Każdy chyba kiedyś się zastanawiał "O co im kurła chodzi z tymi numerkami pociągów?! Po co to zmieniać?( ಠಠ) A ja mam się przesiadać czy co? Przecież to bezpośrednie połączenie! HurrrDurr (╯°□°)╯︵ ┻━┻"
Spieszę z wyjaśnieniem!
Pociąg jadąc po linii kolejowej może jechać w kierunku parzystym lub nieparzystym. Co to znaczy. A no oznacza to tyle, że kilometraż linii może rosnąć (czyli oddalamy się od ustalonego początku linii i zmierzamy ku końcowi) lub maleć (zbliżamy się do początku linii kolejowej).
Można łatwo zapamiętać jaki numer pociąg będzie miał. Jeśli kilometry rosną, wtedy jedziemy po torze zasadniczym nr 1 i będziemy mieli numer nieparzysty, jeśli kilometry spadają - jedziemy zasadniczo po dwójce i mamy nr parzysty.
Mamy pary numerów zarezerwowane dla pociągów tak, aby płynnie mogły zmieniać je podczas jazdy na swojej trasie. I tak:
0/1 | 2/3 | 4/5 | 6/7 | i analogicznie dalej.
Ja sobie znalazłem patent na to, żeby się nauczyć tego. Prezentuje to na pierwszym foto.
Kilometry rosną więc jedynka, więc nieparzysty. Spadają? Parzysta dwójeczka. U mnie działa, nie wiem jak reszta.¯_(ツ)/¯
Już teraz wszyscy wiecie co i jak więc nic Was w tym temacie nie zaskoczy. ʕ•ᴥ•ʔ
Jak zwykle dajcie znać o czym wspomnieć w kolejnym wpisie lub co wyjaśnić.
A w komentarzu z dzisiejszej nocki zdjęcie przyrządów pomiarowych wraz z prędkosciomierzem elektronicznym.
A służba zapowiada się tak:
54 170 ROZEWIE 02:08(12) Poznań Główny - Wrocław Główny 04:56
61 105 MAMRY 08:45 Wrocław Główny - Poznań Główny 11:16
#atencyjnymaszynista #100twarzykolejarzy #kolej #pkp #intercity #pkpintercity #podroze #ciekawostki #poznan #wroclaw
Nie chcesz być wołany/a jako plusujący/a? Włącz blokadę na https://mirkolisty.pvu.pl/call lub odezwij się do @IrvinTalvanen
Uważasz, że wołający nadużywa MirkoList? Daj znać @IrvinTalvanen
! @sabara_toripon @Rogi_ @adultowo @starypijany123 @Shishu @KamilOnline @maisterwihaister @Aragonn @Demon_wro @norsemanradek @Ramone @kanapka_ze_smalczykiem @KevinMalone @pcela @ppawel @KristoFuller @Jf_Sebastian
Nie żebym się zaraz czepiał, pytam z ciekawości: to nie jest tak, że jedziesz torem 1. w kierunku zasadniczym?
@Pociongowy: hmm nie wiem czy jakiejs bzdury nie napisze, ale:
Trasa ktora jedziesz to:
54 170 Poznań Główny - Wrocław Główny
61 105 Wrocław Główny - Poznań Główny
Czyli