Wpis z mikrobloga

@wacek_1984: Dzięki. Gra po premierze cierpiała chyba na wszystkie możliwe problemy, od błędów w skryptach, przez wycieki pamięci, po freezy i crashe. Obecnie nie przytrafiło mi się z tych rzeczy. Jak na kwotę, jakieś 250 tys funtów, to goście odwalili kawał konkretnej roboty.
  • Odpowiedz
@wacek_1984: Fajna mapa, pułapki robią robotę, właściwie nie potrzeba stworów. Nauczyłem się tego w darmowym dlc crucible, gdzie trzeba umieć z nich korzystać, inaczej jesteś zmieciony z planszy.
  • Odpowiedz
@wacek_1984: Są przemyślane i dają ciekawe efekty. Zwłaszcza well of souls, która działa zza ściany. Można robić korytarze śmierci - trzecie zdjęcie od góry po lewej. Gargoyle jest super. Takich zasieków, jak w WFTO chyba w grach nie robiłem. Jednak najważniejsze jest ustawienie względem terenu, trzeba trochę obserwować, jak wrogowie reagują na pułapki, przede wszystkich strzelający, bo mogą niszczyć samemu nie będąc w zasięgu.
  • Odpowiedz