Wpis z mikrobloga

Czy w x16xel woda ma się przelewwx do zbiorniczka wyrównawczego podczas pracy silnika ? Dwa wezki tam sa.
Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniłem nagrzewnice
Stara okazała się być ok. Elektrozawór ok. Klapki cięgna ok. Termostat ok. Po wymianie nic się nie zmieniło dalej jest kijowe grzanie tak samo jak było. Ale właśnie do zbiorniczka woda się nie przelewa. Jest zimna. I nie ma tam ciśnienia prawie żadnego. Silnik może być nagrzany i normalnie odkrecasz sobie korek. Syknie troszeczkę i tyle. Węże do zbiornika też drożne bo jak się posciska węże to wtedy woda.wchodzi do zbiorniczka przez wssytfkie otwory

#mechanikasamochodowa #motoryzacja
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mlodziutki84: Astra G.
No własnie od dołu tragedia bo w ogóle tego węża nie widać nawet ;) Jest tam jeszcze gorzej niż w X18XE1, gdzie tam mechanik przy wymianie węża od magisterii powiedział, że on więcej się tego nie podejmuje i żeby jakby wiedział, że tak będzie to nie wziąłby samochodu. Ja sam zaczałem ale nie dałem rady bo nie ma dostępu i dałem do mechanika. A jedyne co widać
  • Odpowiedz
@mlodziutki84: eee... W drugim oplu mam tak samo założony tyle że ciut niżej :D w jednym zakładali w 2009 w drugim tym na zdjęciu w 2016
A czemu mialby gasnac ?
  • Odpowiedz
prawidłowo powinien być wzdłuż aby siły podczas hamowania nie działały na membrane kiedyś sprawiało to problemy może w nowszych typach instalacji to poprawiono.
stare instalacje sterowane podciśnieniem miały problem z takim montażem i podczas hamowania silnik często się dławił
  • Odpowiedz
@mlodziutki84: W starych instalkach typu II gen czy I może i tak było, nie wiem nie miałem do czynienia. Tak samo np wyczytałem że reduktory pod IV gen mogą być i mniejsze bo są jedno membranowe i że nie ma znaczenia w którą stronę przepływa płyn. Tak samo w LPG w sterowniku jest tak wszystko przemyślane oraz jest tyle opcji oraz możliwości konfiguracji że nie ma prawa być problemów z
  • Odpowiedz
@mlodziutki84: Mi się marzy samemu sobie założyć LPG, komp napewno byłby z OBD aby zapomnieć o regulacjach i mieć gw perfekcyjności ustawień wtrysków gazowych gdzie korekty są robione na bieżąco na podstawie danych z czujników silnika a nie na zasadzie map. Gdzie zbierasz sobie mapę benzyny potem mapę gazu i ustawiasz gaz pod mapę benzyny. Czasy wtrysków pod danym obciążeniem oraz obrotami i korekty wtrysku gazu aby było 0.0ms różnica
  • Odpowiedz
ja miałem a Astrze KOLTEC NECAM (komp do gazu taki sam jako do paliwa pełna adaptacja) bajeczna inastalka bez obsługowa tylko przejście na gaz długo jej schodziło ale przez 100k km nic się nie działo
szkoda że serwis w Polsce nie istnieje a Janusze co wiedzą co to jest kasują bajońskie ceny
za regeneracje rozdzielacza gazu 500 co zrobiłem za 11 zł ()
  • Odpowiedz
@mlodziutki84: Ogólnie w Polsce to jest jakaś mega ignorancja motoryzacyjna. Na o-------l na szybko, serwis ?, a komu to potrzebne a dlaczego. Przecież jeździ.. Mnie jako miłośnika motoryzacji to irytuje. Warsztaty samochodowe to jeszcze innymi temat są porządni mechanicy ale są tacy co pojęcia nie mają.

O gaziarzach nie wspominam niby najlepszy serwis w mieście wysokie oceny w opiniach, zajechałem w pracy zapytać z ciekawości ile kosztuje zmiana podłączania na
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@r5678: robilem na warsztacie i wiem jak to wyglada serio oni nie maja czasu to sie tylko tak wydaje ze po piec minut ale takicj ludzi pytajacych maialeem po 10 minimum dziennnie , czlowiek chce cos pomóc doradzic ale robota sama sie nie zrobi.
Np. Gosc przyjechal hak zamontowac niby wszystko ladnie prosta robota ale patrzyl ma rece i ciagle cos pytal cos mu pokazaj co gdzie i jak i
  • Odpowiedz