Wpis z mikrobloga

@w_CZOPKU_urodzony: Quest jest spoko opcją ale 72Hz odstrasza
Od kilku dni mam Indexy i o boze jakie to jest dobre ( ͡° ͜ʖ ͡°) zero screen door effectu wszystko takie płynne bardzo szeroki kąt widzenia, kontrolery 10/10 i perfekcyjny tracking dzieki stacjom bazowym
  • Odpowiedz
@lyman11: Carmack na jakiejś konferencji wypowiadał się, że ekrany mogą wyświetlić obraz w 90Hz, może zapaleńcy w jakiś sposób odblokują funkcję, sama możliwość podłączenia questa przez usb do kompa była swego rodzaju rewolucją wiec kto wie co przyniesie przyszłość
  • Odpowiedz
@w_CZOPKU_urodzony: Oculus Rift S oraz Quest potrzebują światła do działania. Zatem mogliby to dopisać do tabelki.

@Chilli_Heatwave:
Póki co z tego co wiem Quest ma spore problemy z kompatybilnościa i z prawidłowym wyświetlaniem z kompa. Zatem na chwilę obecną Rift S > quest
Pod względem ceny, jakości i obsługi gier z kompa ¯\_(ツ)_/¯
A co będzie dalej zobaczymy. Nauczyłem się nie kupować kota w worku.
  • Odpowiedz
@Chilli_Heatwave: mi ten kabel w niczym nie przeszkadza, nawet go nie odczuwam, można kupić fajne haki na sufit i problem z kablem znika.
@Ukochany: jak dla mnie ten tracking w Oculusach ssie pałkę niestety :/ Stacje bazowe jak to jest w HTC i Indexach są najlepszą opcją
  • Odpowiedz
@lyman11: Mam dwa rifty w domu. Pierwszy to zwykły rift, ze stacjami bazowymi, drugi to S. I zgodzę się że tracking pierwszych działa lepiej niż w rift S. Tylko przez to ze posiada stacje bazowe. Zatem w pełni wierzę że htc jeszcze lepiej rozwiązał ten problem. Ale Cena Panie. Cena..

Gdyby dali S ze stacjami bazowymi to jeszcze lepiej by było. No ale cóż karuzela kręci się dalej i próbujemy pozbywać
  • Odpowiedz
@MadokaDobraWaifu: nie odpalałem jeszcze VR Chat ale wydaje mi się że najlepszy będzie zestaw od Valve/HTC, który oferuje FBT z trackerami Vive, ew. zabawa z modyfikacjami Kinnect/PS Move, wtedy gogle nie będą miały znaczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Ludzie trzepią hajs tańcząc w VR?
  • Odpowiedz