Wpis z mikrobloga

@janusz_p0lak: Idziesz tradycyjne w Varte, Boscha i centre.

Oczywiscie zaraz sie podniosa glosy,ze np. Varta to gowno, a ja mialem Black Power i byl zajebisty, ale przerabial kilka ton na miesiac roznych aku i jak ktorys ma szanse wstac po dluzszym nieuzywaniu lub zadziwiajaco dlugo i mocno trzymac prad to zwykle ktorys z tego trio. Za to jak sie jakis #!$%@? z dnia na dzien to zwykle nie jest z tego
@janusz_p0lak: BPower, Viking, Banner, aMega, Jenox. Podaj chociaż pojemność jaką potrzebujesz.

@bigger: akumulator się sam z siebie nie #!$%@?, a szczególnie nie z dnia na dzień. Varta i Centra są OK, ale w wariancie premium, a to zupełnie inna półka cenowa. Skończy się tak, że kolega kupi jakiegoś chińczyka za 150zł, a po 3 latach będzie szukać następnego.
@lansvans: Generalnie z tego co rozumiem szuka do 250zeta. Spokojnie trafi markowy. faktycznie byloby latwiej gdyby napisal jaka pojemnosc potrzebuje i jaki to jest diesel, bo stary TDI potrzebuje sporo wiekszego kopniecia niz DCi o tej samej pojemnosci.

Viking, Banner i Jenox to dobre marki jesli chodzi o klase economy, ale wciaz do diesla uwazam,ze nie warto zaoszczedzic 30-0 zeta i miec cos sprawdzonego.

A aku jebia sie same z siebie
@vicher62: ktoś wam płaci za reklamowanie tych kozaków? Przecież to syf. Jak już ktoś jest zdesperowany to prędzej polecę tańszy z Harta, co rzadko czynię

@bigger: tylko że w cenie podstawowej oferty np. Varty może kupić coś lepszego mniej znanego producenta. Zresztą i tak wychodzę z założenia, że zakup nowego akumulatora to już ostateczność. W większości przypadków wystarczyło zmolestować dobrym prostownikiem.

Yuasa to osobny temat ( ͡° ͜ʖ
@klark: dobry akumulator #!$%@? się przede wszystkim trzymaniem parametrów opisanych na etykiecie przez producenta. Kozaki tych parametrów nie trzymają. W związku z tym wolę Hartowskie chińczyki oferujące podobną jakość za mniejsze pieniądze lub dołożyć niewiele i wziąć ukraiński wyrób niewiele gorszy od Varty Silver czy czegoś podobnego.