Wpis z mikrobloga

Czy ktoś posiada problem z płaceniem #blik w aplikacji #iko? Konkretnie chodzi o potwierdzenie płatności po zminimalizowaniu. Od jakiegoś czasu po wygenerowaniu kodu, zminimalizowaniu #iko i ponownym otwarciu w celu potwierdzenia płatności, kod znika i wyskakuje tylko info o potrzebie wygenerowania nowego kodu. Wcześniej zawsze wyskakiwało okienko z potwierdzeniem płatności.
Czyszczenie danych, reinstalacja, ponowna aktywacja nie przynosi efektu.
#iko #blik #pkobp
  • 11
  • Odpowiedz
@przemek_144, w przypadku utrudnień w potwierdzaniu płatności przy użyciu BLIK proponujemy w ustawieniach telefonu przejść do zainstalowanych aplikacji i wybranie IKO. W sekcji "Inne uprawnienia" należy włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle. Powinno pomóc :)
  • Odpowiedz
@pavaczek W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji w serwisie internetowym iPKO z zakładki Wiadomości -> Nowe pytanie/zgłoszenie -> kategoria: Reklamacja lub na infolinii pod numerem 800 302 302.
  • Odpowiedz
  • 0
@EkspertPKO u mnie również nadanie uprawnień nie rozwiązało problemu. Po wpisaniu kodu blik na stronie płatności, telefon wibruje jednak po otwarciu IKO wyświetla info o potrzebie wygenerowania nowego kodu. Mam wrażenie, że problem pojawił się po ostatniej aktualizacji aplikacji.
  • Odpowiedz
@EkspertPKO: reklamację oczywiście złożę, ale jak widać z powyższych wpisów mój problem nie jest odosobniony i błąd ewidentnie leży po stronie aplikacji IKO dostępnej w sklepie google play i to tam powinniście szukać problemu. Wątpię również żeby moje zgłoszenie reklamacyjne jakkolwiek wpłynęło na wypuszczenie aktualizacji eliminującej bug w aplikacji ;)
  • Odpowiedz
@EkspertPKO: tym bardziej, że wszyscy wiemy jak zazwyczaj wygląda kontakt z pomocą techniczną ( ͡° ͜ʖ ͡°) (proszę wejść w ustawienia..., proszę wyczyścić pamięć..., proszę przeinstalować aplikację.... itd), nikt wprost nie powie, że skopana jest oficjalnie dostępna aplikacja
  • Odpowiedz
@EkspertPKO: mam taki sam problem gdy chce zapłacić blikiem po zminimalizowaniu iko nie wyskakuje mi potwierdzenie płatności, wszystkie uprawnienia mam jak rozwiązać ten problem coś wiadomo ?
  • Odpowiedz