Wpis z mikrobloga

do tej pory szanowałem #bolt za uczciwe ceny i płatności gotówkowe. Do wczoraj. Wczoraj nie miałem gotówki i postanowiłem połączyc kartę z aplikacją. zamówiłem przejazd i co? ukrainiec się nie pojawił w miejscu wyznaczonym przez aplikację (a jeśli był, to w innym samochodzie). oznaczył, że pasażer się nie pojawił i zainkasował 10 zł. Mówię, no bez jaj, piszę do supportu o zwrot, a bolt jak ostatni #januszex postanowił stracić stałego klienta za dyszkę. nie polecam.
hvob - do tej pory szanowałem #bolt za uczciwe ceny i płatności gotówkowe. Do wczoraj...

źródło: comment_u4VNZYeb2FSZpxOMi5CwOddHanMkACW4.jpg

Pobierz
  • 6
@hvob: chargback nie zależy od banku a od wystawcy karty.
dzwonisz do banku, ze chcesz zgłosić czerdżbak, opisujesz sytauację i masz #!$%@?!
Kasę dostaniesz pewnie w ciągu tygodnia.
Szkoda z debilami się kopać.
@hvob różowa miała dokładnie taką samą sytuację, czyli brak możliwości kontaktu i pobranie 10 zeta bo niby się nie pojawiła. Może to jakaś nowa metoda zarabiania kasy przez uberowcow