Wpis z mikrobloga

@Adriarro: wyśle i wtedy dostanie wiadomość, że jednak rezygnuje
jak dostanie negatywny komentarz za instrukcje, choć będzie to wszędzie opisane (tytuł, opis itd) to jest jakaś szansa na dogadanie się czy nawet allegro usunie
a tak to sprawa się komplikuje
  • Odpowiedz
  • 2
@UFC_Jest_W_Dupie tylko w przypadku jak ktoś kupi grę, którą chciał po polsku to jest tylko i wyłącznie wina kupującego skoro sprzedawca kilka razy wspomniał w opisie o tym, że jest to wersja po angielsku ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Adriarro: Mój znajomy prowadzi sklep internetowy na allegro i mówił mi, że tragedia. Ludzie nie umieją czytać ze zrozumieniem, a prucie #!$%@? do słuchawki o jakość produktu za 5zł to standard.
  • Odpowiedz
  • 0
@no_hej_to_ja nawet jeżeli to prawda to w mojej opinii wybrał dobre rozwiązanie problemu, bo i on ma czas i kupujący nie jest zdenerwowany opóźnieniem ( )
  • Odpowiedz
Ludzie nie umieją czytać ze zrozumieniem


@Mlucek: Tyle wałkowania czytania ze zrozumieniem a i tak jak psu w dupę. A potem #!$%@? "szkoła jest do niczego, żadnych przydatnych umiejętności". Typowe robaki.
  • Odpowiedz
@Adriarro: zdarzaja sie porzadni, ja kupowalem tarcze hamulcowe to koles na drugi dzien zadzwonil i mnie konkretnie wypytal jaki mam model, silnik etc i wydawal sie byc zdziwionym ze ja to wszystko sprawdzilem przez zakupem
  • Odpowiedz
a ja z tego powodu jeszcze bardziej szanuję sprzedawcę, bo działa jeszcze bardziej na korzyść kupującego

@Adriarro: Tu nie chodzi co kupującego… może przy okazji. Każde zakupy na odległość można zwrócić, (nie wchodząc w szczegóły) niezależnie w jakim stanie dotrą do sprzedawcy.
Zadowolony klient to mniej problemotwórczy klient.
  • Odpowiedz
@Adriarro: Powiem krociutko. #!$%@? allegro i mam pol bloga napisane offline jak to jest byc #!$%@? przez tych murzynow jako sprzedawca. Pozdrawiam serdecznie srodkowym palcem i zycze szybkich pozwow za zezwalanie na podróbki i ruchanie panstwa polskiego na vacie przez mafie pedaly.
  • Odpowiedz