Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +7
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Przypominam listę zbrodni na waszych żyłach
-nie puszczanie stazy przed naciśnięciem tloczka
-wielokrotne używanie jednej igły
-podawanie gorących cieczy
-zbyt dużo kwasku, w zasadzie to używanie czegokolwiek poza witaminą c w rozsadnej ilości
-nie uzywanie heparyny
To krótka lista i bardzo szybka droga do podawania w mięśnie.
I niech was Bog strzeze przed podaniem tą drogą kodeiny, nawet na największym skręcie.
@Ohjeny: Czemu? Przecież igły kosztują grosze o.O
.
@NKPL: zależy w aptece na dworcu wschodnim, a także we wszystkich aptekach na zabkowskiej, targowej, bialostockiej, generalnie w okolicy Brzeskiej jedna igła kosztuje 2zł. A nie każdemu chce się iść dwa kilometry. Często taką cenę ma jedyna apteka otwarta w niedzielę czy święta . Sama widziałam w aptece na Śląsku
Znam czlowieka, ktory nosi igłę wpieta w kolnierz bluzki. I normalnie nią podaje, zmienia moze raz na kilka tygodni, chociaz znacznie szybciej staje sie doslownie cała powyginana i wbija ją z rozmachu.