Wpis z mikrobloga

@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: Przejedź się HR-V po autostradzie. Z moich obserwacji ma strasznie liche wyciszenie i w środku przy wyższych prędkościach jest za głośno i dla mnie ten fakt dyskwalifikuje to auto. Nie jestem w stanie porównać to do VW bo nim nie jeździłem.

BTW po cholere Ci SUVik udający terenówkę z tak mocnym silnikiem? Jak chcesz SUVa kup sobie za te pieniądze Kia Sportage z relaksującym dieslem i automatem. Jak chcesz
  • Odpowiedz
@blueray: hrv sport ma poprawione wyciszenie w porównaniu do zwykłej i inne zawieszenie. Nie chcę suva tylko crossovera do miasta i dwa razy do roku na dalsze wyjazdy z fajnymi osiągami
  • Odpowiedz
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: Tak szczerze, to żaden. weź sobie obczaj Mazdę CX-30. Ale nie tylko na obrazkach. Umów się na jazdę próbną. Zupełnie inny poziom jakości niż te dwa. Troc spójny ale nudny, zaletą jest to, że wszytko zawsze działa jak należy i jest tam gdzie się tego spodziewasz. Honda jest przestarzała na ten moment za takie pieniądze.
Chyba, że wysokie osiągi to podstawa to wtedy Kia Xceed.
  • Odpowiedz
W mazdzie siedziałem, bardzo porządne wykończenie wnętrza i super jakość ale silnik wolnossący i ciasno z tyłu. Xceed jakoś do mnie nie przemawia, owszem jest nowoczesna.
  • Odpowiedz
Diesel jest passé


@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: Co to za stwierdzenie z dupy? xD
Sam mam benzynę z LPG ale tylko dlatego że miałem fanaberię sprowadzić sobie auto z USA, jakbym kupował nowy w salonie w EU to bym brał tylko diesla. Jeżdże trasy a nie miasto to ma sens tylko diesel lub LPG a przy nowych europejskich autach LPG odpada...
  • Odpowiedz
Bo był mniejszy moment obrotowy. Był, bo ten t-roc ma 350Nm.

@fotograf_warszawiak: bzdura, bardziej chodzi o drgania jakie powstają podczas samej pracy, a nie moment obrotowy. Osprzęt w benzyniakach jest często dożywotni, tyczy się to turbo, dwuasu, GPF, wtrysków bezpośrednich (i wtrysk bernzynowy bezpośredni kosztuje często 10x mniej niż diesla).
  • Odpowiedz