Według instrukcji trzeba przy manewrach zapalić światło po stronie czynnego stanowiska maszynisty(tb1) . Przy pracy pociągowej trzeba miec zapalone 2 lub 3 lampy czołowe biale(pc1). Praca manewrowa to wszystko defacto co nie jest związane z wjazdem/wyjazdem/przejazdem pociągu na linie.
Co w przypadku prowadzenia jazdy manewrowej (głównie) EZT ze stanowiskiem maszynisty po środku? Dodam że w niektórych nie ma lamp czołowych.
@ButtHurtAlert potwierdzam powyższe. Poza tym masz praktycznie ustawienie foteli dla mechanika i pomocnika takie samo czyli prawe mechanik lewe pomocnik więc zapalasz sobie prawe ;)
@Pociongowy: Bo w niektórych składach nie masz możliwości zapalenia światła po stronie czynnego stanowiska maszynisty. Impuls ma stanowisko centralnie pośrodku składu, a górnego reflektora brak ;P
@ButtHurtAlert A masz miejsce dla pomocnika? Bo zakładam że jest z lewej. Więc maszynista zajmuje miejsce na prawo tym samym dając prawe światło manewrowe
Przy pracy pociągowej trzeba miec zapalone 2 lub 3 lampy czołowe biale(pc1).
Praca manewrowa to wszystko defacto co nie jest związane z wjazdem/wyjazdem/przejazdem pociągu na linie.
Co w przypadku prowadzenia jazdy manewrowej (głównie) EZT ze stanowiskiem maszynisty po środku? Dodam że w niektórych nie ma lamp czołowych.
#pytanie #kolej #pkp #zagadka #utk