Wpis z mikrobloga

@trgf: przed 1990 rokiem to praktycznie wszystkie włoskie auta biły na łeb niemieckie - szczególnie pod względem radochy z jazdy dynamiki i stylistyki - po tym roku jedynie specjalne wersje. Chyba że mówimy o stylistyce lub w innej konkretnej dziedzinie jak np. trzymanie się drogi. Wtedy nawet Alfa 159 bije na łeb szkopków. Ostatnio natomiast chociażby Stelvio i Giulia są najszybszym seryjnym SUVem i sedanem na Nurbirgring.
https://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
  • Odpowiedz
@trgf: poniżej jeden z przykładów:j Alfa 75 Evoluzione Turbo - tak jak w każdej jednej 75tce: układ transaxle - idealny rozkład masy 50:50 - tylna oś De Dion ze zintegrowaną skrzynią oraz układ hamulcowy przeniesiony do centrum w celu zmniejszenia masy resorowanej na kołach napędowych, stosunkowo niska waga.W Evoluzione oprócz całego pakietu aerodynamicznego był odprężony silnik przystosowany do uturbienia przez użytkownika. Moce w okolicach 340 koni były normą - napaleńcom udawało
ArpeggiaVibration - @trgf: poniżej jeden z przykładów:j Alfa 75 Evoluzione Turbo - ta...

źródło: comment_OEcVgtVQaaomtK6ljhL0Ea8tazlWgPXD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz